اخبار و رویدادها - آرشیو

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان خبر داد؛

موفقیت سما خوزستان در اخذ مجوز راه‌اندازی مدارس و آموزشگاه‌های علمی آزاد

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز گفت: این مرکز آموزشی موفق به دریافت مجوز راه‌اندازی یک دبستان دخترانه و آموزشگاه علمی آزاد شد.

ادامه مطلب
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان:

«سما» با هدف کمک به آموزش و پرورش شکل گرفته است

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان گفت: مدارس سما خوزستان توانسته بار مهمی را از دوش آموزش و پرورش استان بردارد و امیدواریم این روند همچنان و با تعامل بیش از پیش تقویت یابد تا بتوانیم شاهد خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم متین خوزستان باشیم.

ادامه مطلب

سماییان اهواز ؛ همصدا با ایران، همراه با فلسطین و قدس

دانشجویان ، استادان ، کارمندان ، دانش آموزان ومعلمان مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز امروز همراه با امت روزه‌دار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و در گرمای طاقت فرسای اهواز یک بار دیگر با حضور متفاوت در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه‌ای ماندگار، حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی را نشان دادند. گزارش تصویری

ادامه مطلب

بازدید مدیرکل حراست و معاون اداری و مالی سازمان سما از مدارس اهواز

مدیرکل حراست و معاون اداری و مالی سازمان سما با حضور در شهر اهواز از مدارس سما مقاطع مختلف تحصیلی این شهر بازدید کردند و از نزدیک با فضاها و امکانات موجود این مدارس آشنا شده و با کادر مدیریتی و آموزشی مدارس دیدار کردند.

ادامه مطلب

دیدار هیأت رئیسه و اعضای بسیج کارمندی سما اهواز با خانواده شهید مدافع حرم عباس کردانی

اعضای هیأت رئیسه و بسیج کارمندی سما اهواز به برکت ماه مبارک رمضان و در آستانه روز بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با خانواده شهید عباس کردانی از شهدای مدافع حرم اهواز دیدار داشتند.

ادامه مطلب