جلسه ستاد هماهنگی جشنواره تجلیل از پژوهشگران در شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان

۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۴ کد : ۹۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۴۶
جلسه ستاد هماهنگی جشنواره تجلیل از پژوهشگران در شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان

جلسه ستاد هماهنگی جشنواره تجلیل از پژوهشگران در شورای سیاستگذاری سازمان سما استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ 20/ 8/93 در محل معاونت سمای واحد اهواز به ریاست فریبرز فروتن برگزار گردید. در این جلسه ابتدا فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما در استان خوزستان ضمن خوش آمد گویی به اعضای جلسه ، دلایل انتخاب اعضا و برگزاری جلسه را بیان نمودند و تاکید کردند که سابقه همکاری به همراه  سابقه پژوهشی و همچنین توجه به کلیه واحدها سطح استان و رعایت عدالت در انتخاب اعضا از جمله ملاکهای مورد نظر بوده است. همچنین ایشان دلیل برگزاری این جلسه را به طور خاص انتخاب پژوهشگر برتر در کلیه مقاطع در سطح استان خوزستان جهت معرفی به جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کشور در سازمان سما دانست.

در این جلسه مدارک ارسالی از واحد های سمای استان بر حسب ملاک های مندرج در بخشنامه شماره 5-2/9553/25 مورخ 7/8/93 بررسی گردید و افرادی به عنوان مدیر پژوهش برتر، معلم پژوهنده برتر، هیأت علمی پژوهشگر برتر و دانش آموز مخترع برتر انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین فروتن معاون دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهواز بر پرورش پژوهش در آموزشکده ها تاکید کردند و کارآفرینی و آموزش پژوهش محور را عامل رشد و توسعه آموزشکده ها در برهه زمانی کنونی دانستند.

ایشان همچنین از برگزار کنندگان چنین  برنامه هایی تجلیل نمودند و اذعان داشتند که برگزاری این جشنواره ها فرصتی است تا دانشجویان دوستدار علم و پژوهش با یکدیگر به تعامل بپردازند و همکاران  بیشتر در جریان فعالیت‌های پژوهشی انجام شده آموزشکدها قرار گیرند.


نظر شما :