برگزاری پنجمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده ها

۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۸ کد : ۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۲۰
آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز
 پنجمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز با حضور آقای فریبرز فروتن معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و مدیران پژوهشی آموزشکده و اعضای شورای پژوهشی  در آموزشکده خواهران برگزار گردید. ابتدا آقای فریبرز فروتن معاونت محترم دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز، فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت گفت و محرم را ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت خواندند و تاکید کردند که با توجه به اینکه ما در یک محیط فرهنگی و آموزشی مشغول خدمت هستیم می بایست اهداف نهضت امام حسین (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 درادامه روند برگزاری و اجرایی دومین همایش سراسری صنعت خودرو  بررسی گردید و در این خصوص راهکارهایی بیان گردید. سپس آقای مهندس عالی محمودی به شرح اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت. در این جلسه لیست اسامی مدعوین جهت شرکت در  دومین همایش سراسری صنعت خودرو  مشخص گردید و مقرر شد که برای این عزیزان دعوت نامه ارسال گردد. اقای فروتن به رعایت نظم و انضباط در پیشرفت مراحل همایش تاکید فرمودند و پیشبرد همایش را بر حسب تقویم اجرایی بسیار مهم خواندند.

همچنین ایشان بر چند بعدی بودن کارهای پژوهشی تاکید کردند و فرمودند که بودجه پژوهشی آموزشکدها نمی بایست به صورت تک بعدی مصرف شود به همین دلیل مقرر گردید طی جلسه ای ابزار های مناسب جهت کارگاههای عمران و نقشه کشی با حضور کارشناسان مربوطه در سطح دبیرستان و کاردانی مشخص کردند و پس از تایید در شورای پژوهشی جهت خرید این اقلام از  بودجه پژوهشی اقدام شود.

در این جلسه همچنین وضعیت طرح های پژوهشی بررسی شد و جهت مقالات ارایه شده به نام اموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز مبلغ تشویقی در نظر گرفته شد. 


نظر شما :