رشته‌های کاردانی به سما منتقل می‌شوند

۲۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۴ کد : ۹۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۶۱
رشته‌های کاردانی به سما منتقل می‌شوند
 
شورای استانی سما
 

رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس سیاست جدید دانشگاه، همه رشته‌های کاردانی با تصویب هیات امنای استانی به آموزشکده‌های سما انتقال داده می‌شوند.

 دکتر سید احمد زرهانی در سومین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که با حضور معاونان پارلمانی و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و همچنین روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این استان در سالن جلسات مرحوم دکتر نظری واحد اهواز برگزار شد، با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه، به بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: براساس این بخشنامه، روسای واحدهای استانی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری سما دانشگاه در همان استان معرفی و تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را بهبود روندها، ارتقای کمی و کیفی و استفاده از نخبگان استانی درباره سما دانست.

زرهانی با تصریح اینکه شورای سیاست‌گذاری سما دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت نیروی انسانی کارآمد با دانش و مهارت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد گفت: با توجه به امکانات و بودجه دولت، دانشجویان نباید فقط به فکر استخدام در نهادها و ارگان‌های دولتی باشند، بلکه می‌توان با تمرکز و سرمایه‌گذاری بر روی صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها مشکلات کشور و جوانان را مرتفع کرد.

وی افزود: از آنجا که پایه تعلیم و تربیت در کشور در مدارس ریخته می‌شود، امروز تربیت نیروی انسانی کشور بر روی سازمان سما گذاشته شده است تا در آینده بتواند مدیران لایق و کارآمدی را به جامعه تحویل دهد.

وی توجه به ارتقای کیفی سازمان سما را خواستار شد و گفت: سازمان سما می‌تواند تحول آموزشی و پژوهشی خوبی را در سطح کشور ایجاد کند که نیاز است روسای واحدها در این‌باره طرح‌های خلاقانه و ابتکاری را تدوین و به تصویب شورای سیاستگذاری استان برسانند.

انتهای خبر 


نظر شما :