جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید

۰۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۷ کد : ۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۳۱
جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید (سال93)
 

جلسه توجیهی 1000 نفر از دانشجویان ورودی جدید آموزشکده فنی وحرفه ای سما واحد اهواز با حضور مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان حجة الاسلام والمسلمین دکتر جوانمرد زاده و معاون محترم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز حجة الاسلام والمسلمین دکتر براتی و با هنرنمایی گروه تئاتر چراغعلی درمورخ 06/07/93در مجتمع ورزشی شهید فریدنیا برگزار گردید.




در این مراسم آقای فروتن معاون محترم دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز با خیرمقدم و خوشامدگویی به کلیه حاضران در جلسه و تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.


در ادامه معاون محترم  آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی جناب حجةالاسلام والمسلمین دکتر براتی به توضیح و تفصیل نقش و جایگاه عقل در دین مبین اسلام و زندگی فردی و اجتماعی اشخاص نکاتی را بیان نمودند. در ادامه مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به نقش تحصیل و ارزش علم از نظر قرآن و احادیث پرداختند. درخاتمه مراسم، آقای فریبرز فروتن معاون محترم دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در این جلسه یک جلد کتاب غدیر به کلیه دانشجویان ورودی جدید اهدا گردید .

روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز


نظر شما :