برگزاری چهارمین جلسه شورای پژوهشی سما اهواز

۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۰ کد : ۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۹۲
برگزاری چهارمین جلسه شورای پژوهشی سما اهواز
  چهارمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز با حضور آقای فریبرز فروتن معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و و معاونین و مدیر پژوهشی آموزشکده و اعضای شورای پژوهشی  درساعت 8 صبح روز یک شنبه 16 شهریور ماه 1393 برگزار گردید. ابتدا فروتن معاونت محترم دانشگاه و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز، ضمن تشکر از حضور اعضاء محترم در جلسه شورا، با یادآوری و بیان برخی نکات به پی گیری و اجرایی شدن تمامی بندهای مصوبات جلسه قبل تاکید نمودند.

درادامه وضعیت کارگاهها و آزمایشگاههای هر دو آموزشکده تشریح شد و بر برگزاری کیفی دروس کارگاهی و آزمایشگاهی و پیگیری امور مربوط عقد قرارداد جهت انجام خدمات اموزشی تاکید شد.

در این جلسه که با حضور دبیر علمی دومین همایش سراسری صنعت خودرو  تشکیل شد، عناوین اولویت دار پیشنهادی  برای همایش از قبیل جذب حامی مالی و علمی و تبلیغات در سطح کشور تشریح و مورد بررسی قرار گرفت. سپس آقای مهندس احمدی فر دبیر علمی دومین همایش سراسری صنعت خودرو به شرح اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و پیشنهاد همکاری مالی و علمی مراکز صنعتی و علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  



نظر شما :