برگزاری سومین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با حضور مسئولین سازمانی و استانی

۰۳ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۸ کد : ۳۹۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۴۳
برگزاری سومین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با حضور مسئولین سازمانی و استانی



سومین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با حضور شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مجتبی معظمی مدیر کل حراست، محمدرضا باوندپور مدیرکل سرمایه انسانی و محمدحسین اقلامی مدیرکل امور مالی و خزانه داری سازمان سما، و سایر اعضای شورا  به میزبانی سما واحد اهواز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و این شور و اشتیاق غیر قابل وصف مردم را ضامن و بیمه کننده نظام و انقلاب اسلامی دانست.

افشون در ادامه سخنان خود ، فرا رسیدن هفته بسیج را نیز به حاضران تبریک گفت و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را بسیج دانست که با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، و افزود:« بسیج از بدو انقلاب تاکنون توانسته در حوزه های جهادی، سازندگی، علمی،فرهنگی و خدمت رسانی نقش مهم و بسزای خود را نشان دهد و همه ما در واقع بسیجی هستیم.»

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی سما واحد اهواز در ادامه به ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه های مختلف سما اهواز پرداخت که از آن جمله موارد آن می توان به : راه اندازی اتوماسیون اداری و صرفه جویی در هزینه و زمان، تاًسیس دبستان و پیش دبستانی پسرانه و دوبرابر شدن تعداد دانش آموزان مدارس سما اهواز ، رشد 10 درصدی دانش آموزان مدارس سما استان، ساماندهی استادان حق التدریس و ثبت آنها در سامانه کشوری، افزایش سود سپرده ای مالی از سقف10 درصد به 18 درصد، راه اندازی و تجهیز کارگاههای مکانیک خودرو و هیدرولیک و پنیوماتیک، انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان، احداث سالن اجتماعات، بازسازی و ترمیم فضاهای موجود و کسب مقام سوم فرهنگی در ارزیابی آموزشکده های سما کشور را می توان اشاره کرد.

پس از وی نیز محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان مشکلات موجود و پیش رو ادارات و سازمانها را در سه بخش عدم توان بالای مالی، کمبود نیروی انسانی ونبود فضای مناسب دسته بندی کرد و آنها را در نتیجه عدم مدیریت علمی و اجرایی صحیح امور دانست.

تقی زاده در ادامه کشور ایران را در هر سه زمینه بالا غنی و توانمند دانست که با یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند میتوان مشکلات موجود را کاهش داد.

ایشان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های کاری می بایست سوادآموزی و گسترش مدارس در سطح استان باشد ، از مجموعه سما استان خوزستان و اهواز بخاطر کمک و یاری آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و این خدمات را ارزنده دانست.

در ادامه نیز شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از همکاریهای تقی زاده با مجموعه دانشگاه و سما اهواز در زمینه تعاملات علمی قدردانی نمود و ضمن ارج نهادن به حضور مسئولین سازمان سما، تلاش جهت گسترش فعایتهای حوزه دانش آموزی را از خواسته های دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاداسلامی و دکتر زرهانی ریاست سازمان سما دانست.

در ادامه نیز دستورکار جلسه بصورت بند به بند مطرح شد و پس از ارائه درخواست هریک از مسئولین حاضر در جلسه به راهکارهای حوزه خود پرداختند و تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای خبر


نظر شما :