افتتاح سالن اجتماعات شهید مجید محمدی و کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک سما اهواز توسط دکتر زرهانی رئیس سازمان سما

۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۱ کد : ۳۷۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸۹
افتتاح سالن اجتماعات شهید مجید محمدی و کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک سما اهواز توسط دکتر زرهانی رئیس سازمان سما



دکتر سیداحمد زرهانی ریاست سازمان سما پس از افتتاح دبستان و پیش دبستانی هوشمند سما ، سالن اجتماعات و کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک سما اهواز را نیز افتتاح کرد.

رئیس سازمان سما با اشاره به اینکه راه اندازی کارگاه و آزمایشگاه های مدرن و استفاده دانشجویان و دانش آموزان از آنها در آموزش مهارت و کارافرینی نقش بسزایی دارد این امر را از رسالت های سازمان سما دانست.

وی در ادامه به اهمیت روابط عمومی در بازتاب توانمندیهای هر مجموعه اشاره کرد و هریک از کارکنان سما را در واقع یک عضو روابط عمومی دانست که می بایست در معرفی توانمندیهای مجموعه خود تلاش نماید.

شایان ذکر است که سالن اجتماعات سما اهواز که با نام شهید مجید محمدی استاد حق التدریس سما اهواز  از شهدای مدافع حرم نام گذاری شده دارای ظرفیت 100 نفری بوده و جهت برگزاری برنامه های مختلف آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی مجموعه سما تاسیس شده است.





همچنین کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک نیز شامل 5 میزکار پیشرفته و مدرن تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک بوده که در هرم ترم کار سرویس دهی به دانشجویان آموزشکده و دانش آموزان هنرستان سما اهواز را انجام می دهد و علاوه بر این می توانند جهت فعالیت های درآمدزایی و برگزاری دوره های کوتاه مدت نیز بکار گرفته شود.




در کنار این افتتاحیه دکتر زرهانی از تولیدات حوزه پژوهش سما اهواز نیز که شامل دستگاه میکروفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه زنگ اخبار هوشمند ، تابلوهای روان و LED بود بازدید نمود و خواستار تلاش جهت تولید انبوه این تجهیزات و گسترش تولیدات سما در آینده شد.





 

انتهای خبر

 


نظر شما :