مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان برتر سما اهواز برگزار شد.

۰۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۴ کد : ۳۷۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۱۸
مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان برتر سما اهواز برگزار شد.


 

 مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان برتر سما اهواز برگزار شد

در ابتدای این مراسم مهرداد افشون، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز با عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته دولت با تقدیراز مقام شهیدان رجائی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره آنها اظهار کرد:« رمز ماندگاری این افراد هدف والای آنها در زندگی و کسب رضایت خداوند در خدمت به مردم بوده است و ما باید این شیوه از زندگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم».

در ادامه دبیر شورای نظارت در هماهنگی سمای استان خوزستان به اجلاس اخیر نشست معاونین سمای کشور و سخنان دکتر میرزاده اشاره و بیان کرد:« باید در آموزشکده های فنی و حرفه ای سما به دنبال مهارت محوری و کارآفرینی باشیم و خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کارهای خود قرار دهیم».

 افشون با اشاره به سخنان دکتر زرهانی در این اجلاس خاطرنشان کرد:«ما باید در سازمان سما به دنبال تقویت مدارس از لحاظ کیفی و کمی باشیم‌، همچنین تاسیس وگسترش مدارس سما در کلیه سطوح و راه‌اندازی مدارس ورزش را جز برنامه های خود قرار دهیم که خوشبختانه سمای اهواز در این زمینه پیشرو می باشد و فعالیت های فرهنگی و قرآنی را نیز باید به طور مرتب و در بالاترین سطح در مدارس و آموزشکده ها اجرا نماییم».

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز با بیان اینکه پرسش های ارائه شده توسط دکتر زرهانی در سایت سازمان سما موجب ایجاد تعامل و همفکری میان مجموعه سما شده است خاطر نشان کرد:«بهترین پیشنهادها با مشارکت و همفکری به دست می آید لذا از همه همکاران انتظار داریم با مطالعه دقیق این پرسش ها، راهکارهای خود را ارائه کنند که به بهترین پیشنهادها جوایزی نیز اهدا خواهد شد».

افشون با تاکید بر اینکه کارمندان نقش مهمی در پویایی سیستم آموزشی دارند، ملاک‌های انتخاب کارمندان نمونه را در مجموعه سما اهواز عمل به توصیه های دینی، داشتن روحیه انتقاد پذیری و انجام کار گروهی، معیارهای مدیریتی سازمان، تکریم ارباب رجوع  و احترام به همه دانشجویان و مراجعین و رضایت مدیر مستقیم دانست.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با گرامیداشت هفته دولت به تفاوت میان دو فرهنگ غربی و اسلامی پرداخت و اظهار کرد:« در فرهنگ غربی خدا را فقط به عنوان آفریننده و خالق قبول دارند ولی در آموزه های اسلامی خداوند هم به عنوان آفریننده و هم کسی که بر اعمال بندگانش نظارت می کند قبول داریم و در فرهنگ ما با وجود اینکه انسان مختار آفریده شده است خداوند پیامبران را به عنوان راهنما و اندرز دهنده قرار داده تا بدین وسیله بندگان به تکامل برسند».

ایشان همچنین رعایت اخلاق اسلامی  و آموزه های دینی جهت کلیه آقایان و خانم‌ها که در خانه و یا خارج از خانه مشغول به کار هستند را مفید دانست و تنها راه رسیدن به آرامش در خانه را عمل به این آموزه های دینی دانست.

 در انتهای مراسم از کارمندان نمونه حوزه های مختلف، مقام آوران مسابقات ورزشی استانی و نفرات برتر مسابقه کتابخوانی تجلیل به عمل آمد که آقایان آرمان عالی محمودی،احمدجنادله،طالب صداقت نیا،محمود بردی،صادق ظهیری و خانم پانته آ مهدی پور به ترتیب در حوزه های پژوهش،آموزش،مالی،حراست،امورعمومی و اداری بعنوان کارمندان نمونه انتخاب شدند.



 

انتهای خبر


نظر شما :