پیش دبستانی و دبستان دوره اول پسرانه سما اهواز راه‌اندازی شد

۰۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۹ کد : ۳۶۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۴۱۴
پیش دبستانی و دبستان دوره اول پسرانه سما اهواز راه‌اندازی شد.

 پیش دبستانی و دبستان دوره اول پسرانه سما اهواز مجوز راه‌اندازی فعالیت خود را از اداره آموزش و پرورش اهواز اخذ نمود.
با توجه به تاکید دکتر زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در خصوص توسعه مدارس سما، این موضوع در دستور کار شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان قرار گرفت و با توجه به وجود پتانسیل مناسب، اقدامات لازم جهت اخذ و راه‌اندازی مدارس سما در مقاطع مختلف در سطح استان آغاز شد.
در اهواز با دلیل عدم وجود دبستان سما و وجود ظرفیت‌های مناسب، اقدامات لازم در خصوص احداث و راه‌اندازی یک باب پیش دبستانی و دبستان دوره اول پسرانه شروع شد که با حمایت‌های مهرداد افشون به عنوان نماینده حقوقی سما خوزستان و همچنین موسس مدرسه، درکوتاه‌ترین زمان مجوز تاسیس، نوسازی و راه‌اندازی پیش دبستانی و دبستان اخذ شد.
این مدرسه با مساعدت شهرام لک رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان و رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در مکان سابق مهمانسرای واحد اهواز در مساحتی برابر 500 متر در قالب 6 کلاس درس، کتابخانه و سایر امکانات آموزشی احداث شد و در حال جذب دانش آموز جهت سال تحصیلی 96-95 است.
افشون در بازدید از این مدرسه بیان کرد:« با توجه به مکان مناسب قرارگیری و اقدامات خوبی که جهت احداث و تجهیز این مدرسه صورت گرفته است امیدواریم بتوانیم دوره دوم ابتدایی را نیز در همین مدرسه راه اندازی نماییم تا شاهد تکمیل روند آموزشی از ابتدایی تا دانشگاه در سما اهواز باشیم».





انتهای خبر


( ۱۴ )

نظر شما :