برگزاری کارگاه آموزشی روش های کسب و کار اینترنتی درسما اهواز و در حضور مدیرامورآموزشکده های سازمان سما

۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۸ کد : ۳۶۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۱۲
برگزاری کارگاه آموزشی روش های کسب و کار اینترنتی درسما اهواز و در حضور مدیرامورآموزشکده های سازمان سما

کارگاه آموزشی روش های کسب و کار اینترنتی" در مجتمع کارگاهی سما اهواز برگزار شد.

مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای اجرای برنامه های نوین و به روز در حوزه های مختلف بخصوص حوزه پژوهش در این باره گفت:« سما اهواز در راستای انجام فعالیت های پژوهشی و برند سازی سما با هدف ایجاد بستری مناسب جهت شکوفا سازی استعداد های فنی و بکارگیری آن در جهت دستاوردهای علمی نوین و کسب درآمدهای غیر شهریه ای و دانش بنیان حرکت خود را آغاز کرده و با توجه به نیاز سنجی بعمل آمده و موجود بودن امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و مدرسین متخصص دوره های کوتاه مدت کاربردی و مهارت محور در زمینه رشته های برق، معماری، حسابداری و کامپیوتر نموده است. بر همین اساس کارگاه آموزشی "روش های کسب و کار اینترنتی"  در مجتمع سما واحد اهواز برگزار گردید.

در این دوره که به همت و برنامه­ ریزی حوزه پژوهش برگزار شد، تعداد 30 نفر از دانشجویان رشته­های مختلف حضور داشتند که زیر نظر رضا محمدزاده مدرس کارگاه ، آموزش­های لازم و فنون کسب و کار و درآمد از طریق اینترنت را آموختند.



لازم به ذکر است که محمدحسین شمس نیا مدیرامورآموزشکده های سازمان سما که به اهواز سفر کرده بودند پس از بازدید از مجتمع کارگاهی از این دوره نیز بازدیدی بعمل آورد. وی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری برنامه های نوین پژوهشی در سما اهواز در این خصوص افزود :« برگزاری پیش کارگاه های این چنین در پرورش فکر دانشجویان و آماده سازی آنان برای کسب مهارت امری مفید و مثمر ثمر خواد بود و ما باید سعی کنیم محیطی آزمایشگاهی واقعی را در ابعاد کوچک برای دانشجویان فراهم کنیم تا آنها بتوانند پس از فراغت از تحصیل با تجربه علمی وعملی کافی در جامعه حضور داشته باشند.»


انتهای خبر 


نظر شما :