دیدار دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با قهرمانان ملی ورزشی سما اهواز

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۸ کد : ۳۵۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۶۸
دیدار دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با قهرمانان ملی ورزشی سما اهواز





مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با محمود مطلق زاده و نواب نصیر شلال که از قهرمانان ورزشی شاغل به تحصیل در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اهواز در دو رشته فوتبال و وزنه برداری هستند، به طور جداگانه دیدار کرد .




در اولین دیدار که با محمود مطلق زاده بازیکن تیم لیگ برتری فوتبال فولاد خوزستان صورت گرفت، افشون ورزش را عامل شور و نشاط در زندگی و سلامت جامعه دانست واظهار کرد:« دانشگاه آزاد اسلامی همواره از ورزشکاران ، مدال آوران و قهرمانان ورزش حمایت می کند و در حد توان خود تسهیلاتی را نیز برای آنان فراهم خواهد کرد. » وی در ادامه با اشاره به اینکه مطلق زاده جوان آینده داری است از وی تشکر و قدردانی کرد و کسب قهرمانی نماینده خوزستان را در مسابقات لیگ برتر فوتبال تبریک گفت و برای این جوان اهوازی آرزوی پیشرفت روز افزون همراه با موفقیت کرد.






در دومین دیدار که با نواب نصیر شلال عضو تیم ملی وزنه برداری و نایب قهرمان المپیک لندن انجام شد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز با ابراز خرسندی از حضور این قهرمان ملی در بین دانشجویان سما اهواز بیان کرد:« شما با روحیه قهرمانی و پهلوانی خود ، الگوی مناسبی برای سایر دانشجویان در دانشگاه هستید. ما نیز در نظر داریم برای ورزشکاران و اشاعه ورزش بین قهرمانان امکانات لازم را فراهم کرده تا آنان با خیالی آسوده به کسب افتخارات خود ادامه دهند و با استفاده از ورزشکارانی مثل شما به دنبال فعال کردن کمیته استعدادیابی سما در رشته وزنه برداری و متعاقبا حضور پر رنگ در مسابقات استانی و کشوری هستیم».

انتهای خبر


نظر شما :