نشست دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با شهردار منطقه 4 اهواز

۰۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۳ کد : ۳۵۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۱۲
نشست دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با شهردار منطقه 4 اهواز

مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان در مجتمع سما واحد اهواز میزبان محمدرضا فکوریان شهردار منطقه 4 اهواز بود. این نشست با هدف ایجاد تعامل و استفاده از پتانسیل‌های موجود در مجموعه سما اهواز با شهرداری و همچنین انجام زیباسازی فضاهای اطراف ساختمان‌های سما  صورت گرفت .


در ابتدای این دیدار مهرداد افشون با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر با  اشاره به ظرفیت‌های بالا در مجموعه سما اهواز اظهار کرد:« با توجه به وجود رشته معماری و ساختمان در سما اهواز و حضور اعضای هیات علمی و استادان با تجربه در این مجموعه، می توان در زمینه‌های معماری و شهرسازی و رفع مشکلات شهری از نظرات آنها استفاده کرد».

در ادامه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز نقش شهرداری را در توسعه شهری و رفاه شهروندان، اساسی و راهبردی خواند و بیان کرد:«: توجه به مقولات و داده های پژوهشی و فرهنگی در طرح‌های عمران شهری، امری ضروری است و مجموعه سما اهواز در زمینه‌های برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان شهرداری و توسعه منابع انسانی آماده همکاری می باشد».

محمدرضا فکوریان شهردار منطقه 4 اهواز نیز ضمن خرسندی از برگزاری این نشست و وجود زمینه‌های بسیار مناسب جهت انجام طرح‌های عمرانی خبر داد و قول همکاری مناسب در جهت خدمت رسانی بیشتر در غالب انجام محوطه سازی مدرسه جدید سما، احداث سایه‌بان در مجتمع سما و همچنین محوطه سازی و آسفالت خیابان کناری مجتمع سما را داد.
بعد از این نشست فکوریان ضمن بازدید از مجتمع سما و کارگاه ها با حضور در محوطه اطراف مجتمع از روند اجرای محوطه سازی بازدیدی به عمل آمد. 




انتهای خبر


نظر شما :