آغاز درآمد زایی غیر شهریه سما اهواز با برگزاری اولین دوره کوتاه مدت

۰۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۳ کد : ۳۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۵۶
آغاز درآمد زایی غیر شهریه سما اهواز با برگزاری اولین دوره کوتاه مدت

 اولین دوره کوتاه مدت آموزشی و مهارتی سما اهواز در روز جمعه مورخ 31 اردیبهشت 95 در محل مجتمع کارگاهی سما اهواز برگزار ­شد .


در این دوره یک روزه که با هدف ساخت و مونتاژ تابلوهای روان و LED برگزار شد، حدود 20 نفر از علاقه مندان رشته­ های برق و الکترونیک حضور داشتند.



این دوره شروعی بر مبحث مهارت آموزی و درآمد زایی غیر شهریه‌ای در مجموعه سما اهواز می باشد که به همین منظور با اخذ هزینه برگزاری دوره از شرکت کنندگان ، باعث ایجاد درآمد غیر شهریه نیز شده است. استقبال  علاقمندان از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت به گونه­ ای بود که مقرر شد در آینده ای نزدیک دوره دوم و تکمیلی آموزش تابلو روان نیز برگزار شود .


در پایان این دوره پس آموزش­های مربوطه ، شرکت کنندگان توانستند تعداد 2 دستگاه از این نوع تابلو روان تبلیغاتی را طراحی و تولید کنند.

 

در راستای تحقق به شعار امسال ، مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در نظر دارد با توجه به بسترهای مناسب در شهر اهواز و تجاری سازی  علم، ساخت و فروش این نوع تابلوها را در دستور کار خود قرار داده تا ضمن درآمدزایی ، موجب اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان سما و همچنین حرکت به سوی تولید علم را فراهم نماید.   

انتهای خبر 


نظر شما :