پیام دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان خوزستان بمناسبت فرارسیدن نوروز 1395

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۳:۳۴ کد : ۳۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۱۳
دکتر مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت . در متن پیام آمده است :
 
 یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار   یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال     حوِّل حالَنا إلی أحسنِ الحال

 

دکتر مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سازمان سما در استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز  در پیامی فرا رسیدن  عید نوروز را تبریک گفت . در متن پیام آمده است :

«ایجاد همدلی و وحدت  رمز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی  است و تا وقتی که این مهم  مورد توجه قرار گیرد ، موفقیت ها نیز چشمگیر و قابل تحسین  است . باید بیانات مقام معظم رهبری  را سر لوحه رسیدن به موفقیت  دانست اگر این نصایح به طور عملی وارد زندگی روزمره  ما شوند بدون شک قله های  ترقی یکی بعد از دیگری فتح خواهد شد. 

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه بلندترین شبش یلدا باشد.عمری با حسرت و اندوه زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم.بیاد بیاوریم دوستان ، همکارانمان و دانشجویانی  که به دیار باقی شتافتند،نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهایمان جای حضور دوستانمان هستند.

سما خوزستان و واحد اهواز  ثمره تلاش بزرگان، فرهیختگان و علاقه مندان به علم و تقوا است  و در مسیر رشد وبالندگی و شکوه تجلی دانایی قرار دارد که در راستای تحقق اهداف والای دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به راهبردهای ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی گام برمی‌دارد. از این رو برای دستیابی به جایگاه واقعی،در افق‌های برنامه‌ریزی شده، همراهی، همدلی، تلاش و جهاد همه دانشگاهیان را می‌طلبد.توجه به فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، شایستگی‌ها و ضرورت‌های آتی ما را ملزم می‌سازد تا در عرصه‌های فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

در پایان با آرزوی سالی پر بار همراه با شادکامی و بهروزی  برای همه ایرانیان به خصوص کارکنان ، استادان ، دانشجویان ، معلمان ، دانش آموزان و خانواده دانشگاه آزاداسلامی و سما، به امید خدا این سال را سال بالندگی و سربلندی  همه ایرانیان می دانم و از خداوند منان خواهانم تا در سایه نظام جمهوری اسلامی ، موفقیت ، سربلندی و شادکامی را نصیب یکایک بزرگواران نماید .»

 

مهرداد افشون 
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان

27 اسفند 1394


نظر شما :