پیام تبریک دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۶ کد : ۲۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۶۱
پیام تبریک دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر
  مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز طی پیامی فرا  رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده :

به نام خداوند بخشنده مهربان

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏ داشت و طعم شیرین آوای انبیا.

دهـه فجــر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و در سایه مقام معظم رهبری ، با حفظ وحدت و همدلی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از مسئولان ، کارمندان ، استادان ، دانشجویان و دانش آموزان سما استان خوزستان سی‌و‌هفتمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به رهبر فرزانه انقلاب، امت شهیدپرور ایران به‌ویژه جامعه‌ علمی و دانشگاهی کشور تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.

 

مهرداد افشون

12 بهمن 1394

 


نظر شما :