برپایی نماز وحدت در آموزشکده سما اهواز

۰۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۳ کد : ۲۷۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۱۵
دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان در مراسم برپایی نماز وحدت عنوان کرد : پس از برگزاری جلسات با ارگان های مختلف ، خدمات و تسهیلاتی برای رفاه حال کارمندان عزیز و اعضای محترم هیات علمی در نظر گرفته شده است.


 به مناسبت فرا رسیدن  میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت مسئولین کارمندان و اعضای هیأت علمی سما واحد اهواز نماز ظهر و عصر را به جماعت و به امامت حجت السلام و المسلمین عبدالباری جوانمرد زاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به پا داشتند.

پس از اقامه نماز وحدت در نشستی صمیمانه مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک مناسبت های فوق ، هفته وحدت را یادگار امام خمینی (ره) دانست که با دید وسع و بینش بالا به اهمیت وحدت بین شیعیان و اهل تسنن در مقابل حمله دشمنان پی برده بودند.

دبیر شورای سیاستگذاری سما ضمن اشاره به اینکه هفته وحدت یکی از نمونه های بسیار خوب همدلی و همزبانی است خواستار وحدت بیشتر مجموعه سما و انجام هر چه بهتر امور و عملی نمودن شعار تکریم ارباب رجوع شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تمام تلاش خود را جهت رفاه کارمندان ، استادان و دانشجویان بکار خواهد گرفت به اقدمات انجام شده برای آنان از جمله تغییر وضعیت استخدامی کارمندان واجد شرایط ، ترفیع رتبه اعضای هیأت علمی ،  اعطای  تسهیلات مختلف و کم بهره و نصب و راه اندازی دستگاه خود پرداز در آموزشکده با توجه به جلسه برگزار شده با مدیر کل شعب بانک ملی استان خوزستان اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام و مسلمین عبدالباری جوانمرد زاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک این ایام به همه مسلمین ، از وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) به عنوان محور وحدت مسلمانان نام برد. 

ایشان جامعه غرب را درگیر یک بیماری جانکاه و پوچ گرایی دانست که علت آن را نداشتن الگوی صحیح و سالم است در صورتیکه مسلمانان در این زمینه دارای محوری ارزشمند همچون پیامبر اسلام (ص) می باشند. حجت الاسلام و مسلمین عبدالباری جوانمرد زاده در ادامه با بیان اهمیت سلامتی روح و روان و همچنین ارزش بالای خدمت به خلق خدا به ضرورت عمل نمودن در دین مبین اسلام اشاره کرد و اسلام را دین عمل دانست.

در پایان مراسم نیز از سه نفر از بسیجیان نمونه حوزه بسیج کارمندی اهواز با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای خبر

 


نظر شما :