برگزاری جلسه کارشناسان تربیت بدنی واحد های سما استان خوزستان به میزبانی سما اهواز

۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۲۲:۲۷ کد : ۲۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۱۸
برگزاری جلسه کارشناسان تربیت بدنی واحد های سما استان خوزستان به میزبانی سما اهواز
 

جلسه هماهنگی انجام فعالیت های ورزشی با حضور کارشناسان تربیت بدنی واحد های سما استان خوزستان به میزبانی سما اهواز برگزار شد. 

در ابتدا حجت الاسلام کیومرث گلستانی معاون فرهنگی ودانشجویی  آموزشکده سما اهواز با تاسی از قرآن مجید و احادیث ائمه به بیان سخنانی در مورد نقش ورزش و اهمیت ورزش در دین مبین اسلام پرداخت.

سپس مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان ضمن تبریک ماه ربیع الاول واعیاد پیش رو ، موفقیت های روز افزون همه ورزشکاران دراین ماه عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستار شد و افزود : کارافرینی در آموزشکده های سما را باید با تولید علم به درامدزایی وتوسعه بیشتر از جمله تاسیس مدارس تخصصی ورزشی در جهت پیش برد اهداف بیشترسازمان در اولیت قرار دهیم. 

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز در ادامه روحیه فتوت وجوانمردی را در امر تربیت بدنی و ورزش امری اجتناب ناپذیر دانست و افزود :  ورزشکاران صرفاً نباید مقام قهرمانی رادرنظر بگیرند همانند جهان پهلوان تختی که به عنوان مظهر پهلوان منشی شناخته می شود و یا ورزشکاران ما  که به خاطر دفاع از مردم  مظلوم فلسطین حاضر نیستند در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیسی قرار بگیرند.

افشون همچنین به داشتن پتانسیل های خوب دربین دانش اموزان و دانشجویان سما  اشاره کرد و خواستار کشف و استعدادیابی در بین ورزشکاران و شرکت پر قدرت در مسابقات مختلف کشوری و منطقه ای شد.

در ادامه کارشناسان واحدها به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی در خصوص برگزاری مسابقات در رشته های مختلف برای دانش آموزان ، دانشجویان و کارکنان اتخاذ گردید.

انتهای خبر

 


نظر شما :