دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان در مراسم یادواره شهدای دانشجویی عنوان کرد : آنچه امروز داریم نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان است و جوانان امروز ما می بایست قدرشناس این فداکاری ها باشند.

۱۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۹ کد : ۲۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۵۵
دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان در مراسم یادواره شهدای دانشجویی عنوان کرد : آنچه امروز داریم نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان است و جوانان امروز ما می بایست قدرشناس این فداکاری ها باشند.

به مناسبت ارتحال پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) همچنین شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) مراسمی با عنوان یادواره شهدای دانشجویی انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافع حرم در آموزشکده سما اهواز برگزار شد.



این مراسم با حضور مسئولین ، استادان و دانشجویان سما اهواز در فضایی کاملا معنوی برگزار شد و پس از سخنرانی و عرض تسلیت به حضار توسط سمیه محمدخانی رئیس آموزشکده سما یکی از رزمندگان مدافع حرم بعنوان راوی به بیان اوضاع و احوال جبهه مقاومت و خاطراتی از مناطق عملیاتی جنگی پرداخت و داشتن استقلال و روحیه معنوی را از مزیت های رزمندگان ایرانی دانست.

همچنین در کنار این مراسم جلسه ای با حضور دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و مسئولین سما اهواز برگزار شد که در این جلسه مهرداد افشون دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم داشتن استقلال ، نظم و امنیت امروزی کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و افزود : آنچه ما امروز داریم نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان است و برپایی چنین یادواره هایی کمترین کار ممکن در شناسایی کار بزرگ آنان است چرا که جوانان و نوجوانان ما باید با ارزش والای حرکت شهیدان که تعصی گرفته از سالار شهیدان امام حسین (ع) است، آشنایی پیدا کنند.

افشون در ادامه خلق حماسه بزرگ شیعیان در مراسم اربعین امسال را در واقع تحقق جمله معروف امام خمینی (ره) که " راه قدس از کربلا می گذرد" دانست و گفت : به امید و یاری خداومد متعال با درایت مقام معظم رهبری و تلاش مسلمانان بتوانیم مسیرانقلاب را تا فتح قدس ادامه دهیم.



شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان سمیه محمدخانی رئیس آموزشکده ، حجت الاسلام کیومرث گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی ، آرمان عالی محمودی مسئول روابط عمومی و دانیال ارجمند مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده سما اهواز نیز حضور داشتند.

 

انتهای خبر


نظر شما :