حضور دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما در سما واحد اهواز

۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۰ کد : ۲۵۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۷۴
حضور دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما در سما واحد اهواز


دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما که جهت شرکت در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی به اهواز سفر کرده بود در حوزه معاونت و آموزشکده سما واحد اهواز حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از قسمت های مختلف معاونت و آموزشکده سما با همکاران و دانشجویان سمایی دیدار نمود.


همچنین در کنار این بازدید جلسه ای را با مسئولین سما واحد اهواز برگزار نمودند. در این جلسه ایشان با اشاره به اینکه یکی از نکته های مهم در امر تعلیم و تربیت و حتی زندگی روزمره انسان ، نوآوری و خلاقیت است خواستار تلاش هرچه بیشتر در این زمینه شد .


دکتر زرهانی همچنین ضمن اشاره به اینکه سما در واقع مبتکر و آغاز کننده مدارس غیرانتفاعی در کشور است به اهمیت مواردی از جمله پیگیری آینده فارغ التحصیلان سمایی ، تجلیل از افراد فعال در زمینه کار آفرینی و اشتغال زایی ، توسعه مدارس در مناطق محروم و شناسایی استعداد های این مناطق ، توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کمک به رفع مشکل بیکاری در کشور، استفاده از نیروهای انسانی خوب ، کارآمد و آموزش آنها اشاره نمود و کار دراین زمینه ها را در تحقق اهداف و برنامه های سازمانی بسیار مهم و ارزنده دانست.

در ادامه مهرداد افشون دبیرشورای سیاستگذاری سما و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن خیرمقدم به دکتر زرهانی و تشکر از حضور ایشان در سما اهواز کلی ترین و مهمترین اهداف و برنامه های سما در استان خوزستان و اهواز را توسعه کمی و کیفی مدارس ، راه اندازی و تشکیل پردیس های آموزشی از ابتدایی تا پایان دوره متوسطه ، ایجاد تعامل بیشتر بین معاونین سما با روسای واحدهای دانشگاهی و مسئولین شهری و استانی ، بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه در مدارس جهت افزایش کیفیت تدریس ، ایجاد رفاه و امنیت شغلی ، تکریم ارباب رجوع ، استفاده از تبلیغات به منظور معرفی صحیح داشته های سما در سطح استان و شهرستان ها دانست.






















 

انتهای خبــــــــــــــــر


نظر شما :