برگزاری اولین جلسه استانی معاونین دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی واحدهای سما استان خوزستان

۰۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۴ کد : ۲۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۵۶
برگزاری اولین جلسه استانی معاونین دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی واحدهای سما استان خوزستان
 

اولین جلسه استانی معاونین دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی واحدهای سما استان خوزستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان ، دکتر مهرداد افشون دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ، دکتر مازیار نوعی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر ، روسای مراکز آموزشی و روسای آموزشکده های سما استان خوزستان به میزبانی سما واحد ماهشهر برگزار شد.




ابتدا مازیار نوعی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر ضمن خوش آمد گویی استقبال دانشگاه آزاداسلامی و سما ماهشهر برای میزبانی برنامه های استانی را اعلام نمود و به تعامل بسیارخوب واحدهای دانشگاهی با سما اشاره کرد و این تعامل را در زمینه های رشته های موجود و استفاده از تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی موثر و مفید دانست .

پس از وی مهرداد افشون دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ، پست ها و مسئولیت ها را امانتی دانست که به دست انسان سپرده می شوند و باید تلاش شود که این امانت به طور سالم به دست مسئولین بعدی سپرده شود و از زحمات مسئولین قبل از خود در سما اهواز و استان تشکر نمود.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهوازدر ادامه با اشاره به ادعیه اسلامی لازمه رسیدن به موفقیت های بزرگ را تلاش ، کوشش ، داشتن برنامه و صبر و شکیبایی دانست و افزود : خوشبختانه با وجود شخصیتی فرهیخته همچون دکترمیرزاده در راس دانشگاه آزاداسلامی و اعتماد ایشان به نیروهای بومی استان خوزستان از جمله دکتر علوی فاضل و دکتر زرهانی افق رو به رشد و مثبتی را پیش رو دانشگاه و سما شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به صحبت ها و تاکید های دکتر زرهانی ریاست سازمان سما ، اهداف و برنامه های سما در استان خوزستان را  توسعه کمی و کیفی مدارس ، استفاده از فضاهای بلااستفاده ، راه اندازی و تشکیل پردیس های آموزشی از ابتدایی تا پایان دوره متوسطه ، ایجاد تعامل بیشتر بین روسای واحدهای دانشگاهی و سما ، بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه در مدارس جهت افزایش کیفیت ، ایجاد رفاه و امنیت شغلی ، تکریم ارباب رجوع ، استفاده از تبلیغات به منظور معرفی صحیح داشته های سما در سطح استان و شهرستان ها دانست و از تشکیل کارگروه آمایش استانی برای اولین بار در سطح سما استان خوزستان خبر داد.

افشون در پایان سخنان خود خواستار اجرای صحیح و مناسب برنامه های فرهنگی ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، پیاده سازی سبک زندگی اسلامی ، برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزش مهارت های زندگی ، راه اندازی نشریات دانشجویی ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نظارت بر نحوه هزینه کرد صحیح بودجه فرهنگی شد.

پس از ایشان سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) ، با اشاره به سابقه مفید و طولانی دکتر افشون انتصاب پست جدید را تبریک گفت و زحمات پرویز عسگری و فریبرز فروتن مسئولین قبلی سما خوزستان را در پیشرفت سما در استان غیرقابل انکار دانست.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه کار در سما بواسطه وجود مدارس و آموزشکده ها بصورت همزمان سخت و دشوار می باشد ، خط مشی ها را در دانشگاه و سما سیستمی و سازمانی دانست و این عامل را در کسب این جایگاه و موفقیت موثر دانسته و خواستار اجرای برنامه های فرهنگی و پژوهشی در کنار آموزش شد.






 

در ادامه جلسه بصورت کنفرانسی و مباحثه ای در دو زمان صبح و عصر برگزار شد و در مورد مسائل و موارد مختلف آموزشکده ها و مدارس تصمیماتی اتخاذ گردید.

 انتهای خبر


نظر شما :