اولین نشست صمیمانه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز با کارمندان و اعضای هیأت علمی

۲۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۳ کد : ۲۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۴۳
اولین نشست صمیمانه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز با کارمندان و اعضای هیأت علمی

 


در این نشست که در فضایی صمیمانه ، دوستانه و پر از نشاط در محل مجتمع سما برگزار شد کلیه مسئولین،کارمندان و اعضای هیأت علمی سما واحد اهواز حضور داشتند .

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، حجت الاسلام کیومرث گلستانی با ذکر آیاتی از سوره مبارکه هود به فضایل خواندن نماز بخصوص در اول وقت اشاره نمود و افزود : خواندن نماز آن هم در اول وقت چراغ راهنما و هدایت گر انسان خواهد بود که باعث کسب توفیق در امور روزانه و اجتماعی انسان ها می شود و این موضوع در سخنان علما و بزرگان نیز به دفعات یادآوری شده است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده سما اهواز در ادامه ، خود و همکاران سما اهواز را در خدمت سازمان سما دانست و آرزوی امیدواری نمود که بتوانند در مسیر رشد و تعالی اهداف سازمان گام بردارند.


در ادامه مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در ابتدای سخنان خود از تلاش و کوشش مسئولین قبل از خود در این سمت تشکر و قدردانی نمود و این پست ها و سمت ها را امانتی دانست که به دستان انسان سپرده می شود و ابراز امیدواری کرد که بتواند به درستی از این امانت نگهداری نماید.

افشون در ادامه با اشاره به فرمایشات ائمه اطهار و بزرگان پیشرفت و تعالی هر مجموعه ای را گرو خرد و تلاش جمعی دانست و افزود: در سنجش یک مسئولیت طول آن مهم نیست و چیزی که در واقع ارزش دارد عرض و عمق آن است بنابراین بنده قصد دارم در طول دوره حضورم کارهای بزرگی در سما انجام دهم و این مهم جز با همیاری،همکاری ، تلاش و کوشش همه شما همکاران عزیز میسر و ممکن نخواهد شد.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان ضمن درخواست از کلیه همکاران جهت سالم نگه داشتن محیط کاری و حفظ صداقت و تفکر مثبت ، از گسترش رشد و شکوفا سازی مدارس و آموزشکده ، تکریم ارباب رجوع ، افزایش امنیت شغلی ، حفظ آرامش و آسایش،رفاه کارکنان و دانشجویان، افزایش کیفیت و شناساندن مجموعه آموزشی سما به همشریان هم در بخش مدارس و هم در بخش آموزشکده بعنوان مهمترین اهداف و اولویت های خود نام برد.


در پایان نیز هریک از همکاران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای خبر

 


نظر شما :