اطلاعیه انتخاب واحد

۰۲ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۱:۴۲ کد : ۲۵ فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۳۱۲۸
دانشجویان گرامی لازم است جهت انتخاب واحد به نکات زیر توجه نمایند

قابل توجه دانشجویان فرهیخته

 

1-     انتخاب واحد فقط از طریق سایت آموزشکده به آدرس زیر و با پرداخت بدهی قبلی و شهریه ثابت از طریق وب سایت امکانپذیر می باشد. واریز هر گونه فیش بانکی بصورت دستی قابل قبول نمی باشد .

( نام کاربری =  شماره دانشجویی /  رمز عبور بصورت پیش فرض =  شماره شناسنامه )

 

www.ahvaz-samacollege.com

 

2- دانشجوی گرامی با توجه به زمانبندی انتخاب واحد بر اساس رشته تحصیلی و سال ورود ، فقط در تاریخ مربوطه به وب سایت مراجعه فرمائید.

3- بعد از انتخاب واحد حتماً از آن پرینت گرفته و نزد خود نگه دارید .

4- در زمان انتخاب واحد رعایت پیش نیاز، همنیاز، سقف واحد، تکرار درس ، عدم تداخل ساعات کلاسی ، سنوات تحصیلی و وضعیت اخراج آموزشی بر عهده دانشجو می باشد و در هر زمان از سال تحصیلی خلاف موارد بالا مشاهده گردد، دروس دانشجو توسط کارشناسان آموزش حذف خواهند شد و شهریه پرداختی به دانشجو باز گردانده نخواهد شد.

5- دانشجویانی که معدل آنها زیربین 12 تا 17 می باشد  از طریق وب سایت حداکثر مجاز به انتخاب 20 واحد    می باشند لذا دانشجویان ترم آخر که با 24 واحد فارغ التحصیل خواهند شد جهت انتخاب 4 واحد باقی مانده باید به آموزش مراجعه نمایند .

6- دانشجویانی که معدل ترم قبل آنها زیر 12 می باشد با رعایت مقررات آیین نامه آموزشی از طریق وب سایت حداکثر مجاز به انتخاب 14 واحد می باشند .

7- جهت اطلاع دقیق تر از برنامه هفتگی خود تا قبل از شروع کلاسها حتماً به وب سایت آموزشکده مراجعه و برنامه هفتگی خود را از منوی امور آموزشی و کلیک بر روی مربوطه مشاهده کنید. در صورت اختلاف در برنامه سریعاً به آموزش مراجعه کنید.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نگرفتن تعدادی از دروس مورد نظر در حذف و اضافه می توانید باقی دروس را اخذ کنید.

 


( ۱ )

نظر شما :