برگزاری جلسه تودیع و معارفه سرپرست حوزه معاونت و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز

۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۱ کد : ۲۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۱۶
برگزاری جلسه تودیع و معارفه سرپرست حوزه معاونت و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز

جلسه تودیع و معارفه سرپرست حوزه معاونت و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز برگزار شد .

در این جلسه ابتدا شهرام لک سرپرست دانشگاه آزادسلامی خوزستان و رئیس شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان  به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه شروع مسئولیتش در دانشگاه آزاداسلامی اهواز همزمان با مسئولیت دکترفروتن بوده از این امر بعنوان خاطره خوب یادکرد و افزود : با توجه  به شواهد موجود و چرخه کار مشخص بود که در حوزه سما کارها طبق روال در حال انجام است و این مطلب با درنظر گرفتن اینکه کارها در سما به سبب تحصیل همزمان دانشجو و دانش آموز چندوجهی بوده ، نمود بیشتری پیدا می کند.

سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز در ادامه تعصب فریبرز فروتن نسبت به دانشگاه و سما را قابل تحسین دانست و از زحمات وی در مدت حضور در حوزه سما استان خوزستان و اهواز تشکر و قدردانی نمود.

ایشان در ادامه به رزومه کاری موفق و مفید مهرداد افشون اشاره نمود و اضافه کرد : با شناختی که از ایشان دارم و همچنین به سبب حضور دکتر زرهانی در راس سازمان سما افق خوب و روشنی در انتظار سما خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی خوزستان با ذکر اینکه صحبت کردن در برخی از مراسم تودیع و معارفه ها به دلیل وجود دو شخص زحمتکش ، سخت و دشوار است افزود : خدا رحمت کند کسی که کاری را که انجام می دهد مستحکم انجام دهد یعنی اگر در زمان قبول مسئولیتی کار ناتمامی از مسئول قبلی به جا مانده باشد آن را به نحو مطلوب به پایان برساند. وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین مسئله در مدیریت اسلامی متعهد بودن، معتقد بودن به نظام و سیستم است دانشگاه آزاد اسلامی و سما را خارج شده از بطن جامعه دانست و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و سما پرورش دهنده وارثان انقلاب می باشند و هر ارگان یا موسسه ای که این مسئولیت را بر عهده داشته باشد متعلق به عموم است.

حجت الاسلام جوانمردزاده در پایان سخنان خود از زحمات فروتن به ویژه در حوزه فرهنگی که به گفته مقام معظم رهبری مقدم بر سایر امور می باشد تشکر و قدردانی نموده و برای مهرداد افشون آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید را خواستار شد.

در ادامه فریبرز فروتن ضمن تشکر از حضور کلیه حاضرین با ذکر این جمله که تمامی گزارشات و اخبار و اطلاعاتی که لازم است ارائه بدهم در وب سایت معاونت و آموزشکده به صورت مستند و به روز موجود می باشد به ارائه گزارش مختصر از اقدامات صورت پذیرفته در زمان مسئولیتش پرداخت و افزود: تمام کارهایی که در سما صورت گرفته حاصل تلاش، همکاری و همدلی همکاران سمایی بوده و اگر فعالیت گروهی نبود موفقیت و پیشرفتی حاصل نمی شد. فروتن در پایان به مهم بودن اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه ها و لزوم اجرای دقیق و صحیح آنها اشاره نمود و ضمن تشکر از همه همکاران سمایی برای دکتر افشون آرزوی موفقیت کرد.


پس از وی مهرداد افشون معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن تشکر و قدردانی از دکتر میرزاده، دکتر زرهانی و دکتر علوی فاضل به خاطر فرصت دادن به نیروهای بومی ابراز امیدواری کرد که بتواند به نحو مطلوب از عهده مسئولیت جدید برآید و افزود : فروتن در واقع شناسنامه سما محسوب می شودو امیدوارم که بتوانم از تجربیات ایشان در امور سما استفاده کنم. بنده همچنین از دکتر لک و حجت الاسلام جوانمردزاده تشکر و قدردانی می نمایم. افشون برنامه های فرهنگی را سرلوحه کار خود دانست و افزود: برنامه هایی را جهت ارتقاء مدارس و آموزشکده ها در دستور کار خواهیم داشت که امیدوارم با هم و در کنار هم آنها را به سرانجام مقصود برسانیم. این مسئولیت در واقع امانتی است که بر حسب تکلیف بر عهده بنده گذاشته شده و از خداوند می خواهم که بتوانم سربلند از عهده کار برآیم.

در پایان همراه با ارائه لوحی از زحمات فریبرز فروتن تشکر و قدردانی به عمل آمد و طی حکمی مهرداد افشون به عنوان سرپرست حوزه معاونت و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز منصوب شد.

انتهای خبـر


نظر شما :