برگزاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی سما استان خوزستان

۰۶ آبان ۱۳۹۴ | ۰۲:۱۴ کد : ۲۴۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۹۰
برگزاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی سما استان خوزستان



کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی سما استان خوزستان با حضور سهراب جهانگیری فرد سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان سما، فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما، معاونین سما و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی سما، روسای آموزشکده های فنی وحرفه ای و کارشناسان سما استان خوزستان به میزبانی سما واحد اهواز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با هدف تدوین برنامه راهبردی سما در استان خوزستان برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، گزارشی از اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورای سیاستگذاری  برای حاضرین نمایش داده شد. پس از آن فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و آرزوی قبولی عزاداری در ماه محرم افزود:

افق و چشم انداز خوب و مثبتی در انتظار سازمان سما خواهد بود و ما نیز در سما استان خوزستان آمادگی هرگونه کمک و همکاری را داریم. فروتن در ادامه به ارائه آمار، اطلاعات، برنامه ها و چشم اندازهای سما استان خوزستان پرداخت و اضافه کرد: با توجه به برنامه های خوب و موثری که در سطح واحدهای استان وجود دارد امیدواریم بنده و همکارانم در سما خوزستان بتوانیم گام موثری در جهت پیش برد اهداف سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی برداریم و در این خصوص از پیشنهادات، انتقادات، راهکارها و حمایت های گوناگون استقبال خواهیم کرد. معاون سما واحد اهواز موفقیت هر سازمان را مرهون داشتن برنامه کاری دانست.


پس از وی سهراب جهانگیری فرد سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان سما ضمن تشکر از حاضرین از حسن توجه پیگیری آقای فروتن بخاطر برنامه ریزی چنین جلسه ای در استان به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد در خصوص برنامه ریزی در استان خوزستان شاهد نتایج خوب و مثبتی باشیم. وی با اشاره به اینکه دفتر نظارت و راهبردی در سما تازه تاسیس بوده و خواستار همکاری کلیه سمائیان برای ارتقاء و کارآمدی سیستم شد. جهانگیری فرد برنامه ریزی همه جانبه، برگزاری کارگروه های مختلف و استفاده از نظرات کارشناسان مختلف را لازمه یک برنامه استراتژیک و راهبردی دانست.

در ادامه جلسه بصورت کارگاهی و با ارائه سرفصل های مربوطه در زمینه های مختلف ادامه یافت و حاضرین در کارگاه به ارائه نقطه نظرات خود در مورد موضوعات مطرح شده پرداختند.

انتهای خبر  

نظر شما :