برگزاری هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز

۰۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۴۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۴۵
برگزاری هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز


هشتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز در سالن جلسات مجتمع سما واحد اهواز با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدا جلسه فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین  و آرزوی قبولی عزاداری در دهه محرم خواستار  تعصی از امام حسین (ع) در انجام وظایف شد و به مواردی از قبیل : ایجاد و تشکیل تیم های پژوهشی ، تشکیل و فعال سازی انجمن های علمی ، عضو گیری و فعال نمودن باشگاه پژوهشگران جوان تلاش و فعالیت بیشتر در حوزه پژوهش ، کار کردن در زمینه فعالیت های پژوهشی متنوع ، ترغیب استادان و دانشجویان به انجام کارهای پژوهشی ، آسیب شناسی فعالیت های حوزه پژوهش و ایجاد برنامه ای منظم برای برگزاری فعالیت های پژوهشی مختلف اشاره نمود.

سپس دستورکار جلسه با موضوع :  برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ، بازدید علمی از مراکز صنعتی و تجاری جهت دانشجویان ،  تشویق مقالات و حمایت از شرکت در کنفرانس های ملی و بین المللی ،  شرکت اعضای هیات علمی در تورهای علمی و صنعتی و ساماندهی روند انجام طرح های پژوهشی مطرح و موردتایید قرارگرفت. در پایان هریک از از اعضا در خصوص موارد مطرح شده به اظهار نظر پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 


نظر شما :