برگزاری هفتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز

۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۳ کد : ۲۳۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۰۹
برگزاری هفتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز
 

 هفتمین جلسه شورای پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز در سالن جلسات مجتمع سما واحد اهواز با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدا جلسه فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به مواردی از قبیل : تلاش و فعالیت بیشتر در حوزه پژوهش با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال، کار کردن در زمینه فعالیت های پژوهشی متنوع ، ترقیب استادان و دانشجویان به انجام کارهای پژوهشی ، مدنظر قرارگرفتن اولویت های پژوهشی سازمان سما و حرکت در مسیر آنها ، آسیب شناسی فعالیت های حوزه پژوهش و ایجاد برنامه ای منظم برای برگزاری فعالیت های پژوهشی متنوع اشاره نمود.

سپس دستورکار جلسه با موضوع :  برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی ، بازدید علمی از مراکز صنعتی و تجاری جهت دانشجویان ،  تشویق مقالات و حمایت از شرکت در کنفرانس های ملی و بین المللی ،  شرکت اعضای هیات علمی در تورهای علمی و صنعتی و ساماندهی روند انجام طرح های پژوهشی مطرح و موردتایید قرارگرفت. در پایان هریک از از اعضا در خصوص موارد مطرح شده به اظهار نظر پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای خبر


نظر شما :