برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید سما اهواز

۱۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۴ کد : ۲۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۹۲
برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید سما اهواز

 

 

همزمان با آغاز سال تحصیلی جلسه توجیهی دانشجویان جدید آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فریبرز فروتن دبیرشورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکزآموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان از انتخاب آموزشکده سما اهواز جهت ادامه تحصیلات دانشگاهی تشکر نمود و با اشاره به اینکه سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و تمامی مدارک آن در دانشگاه آراداسلامی صادر می شود به ارائه آماری از سما استان خوزستان و اهواز از جمله دارا بودن رتبه اول کشور توسط آموزشکده سما اهواز از نظر تعداد دانشجو و کسب رتبه اول کشور در صندوق رفاه دانشجویی سما در اعطای تسهیلات و خدمات پرداخت .


فروتن افزود : تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار سماست و شما دانشجویان ولی نعمت ما هستید و باید شکرگزار نعمت باشیم. بنده به نوبه خود و همچنین سایر همکارانم در حوزه سما اهواز آماده پاسخگویی و رسیدگی به امورات شما در دوران تحصیلتان هستیم و از تمامی نظرها و پیشنهادهای سازنده دانشجویان در راستای کیفی سازی و بهبود آموزشکده استقبال می نماییم.

معاون سما واحد اهواز در ادامه به ماندگار بودن طرح ها و برنامه های فرهنگی در سما اهواز مانند طرح قدس (قرآن در سما ) که در آستانه نهمین سال برگزاری می باشد اشاره نمود و از دانشجویان جهت تشکیل کانون ها ، تشکل ها ، گروه های فرهنگی و هنری ، تیم های علمی و پژوهشی ، ابداعات ، ابتکارات و اختراعات دعوت کرد.

در پایان جلسه فروتن به سوالات مختلف دانشجویان در زمینه های مالی ، آموزشی ، فرهنگی ، دانشجویی و پژوهشی پاسخ داد.

شایان ذکر است در این جلسه که در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد رئیس آموزشکده ، معاونان ، مدیران ، مسولان ، روسای ادارات آموزشکده سما اهواز و حدود هزار دانشجوحضور داشتند و بسته های فرهنگی شامل کتابچه ایستگاه اول که کاری از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با عنوان گلشن فرهنگ و معرفت بود در بین دانشجویان توزیع گردید.  

انتهای خبر



نظر شما :