برگزار ی اولین جلسه شورای پژوهشی مدارس سما اهواز

۲۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۰ کد : ۲۲۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۷۸
اولین جلسه شورای پژوهشی مدارس سما اهواز در روز شنبه برگزار گردید.



 اولین جلسه شورای پژوهشی مدارس سما اهواز برگزار گردید.

 اولین جلسه شورای پژوهشی مدارس سما در دفتر  معاون دانشگاه  و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما  در روز شنبه مورخ 26/7/93  با حضور اعضاء برگزار گردید .

 دکتر فروتن  ضمن خیر مقدم  به کلیه ی اعضا ء احکام  اعضای شورای  پژوهشی مدارس سما اهواز را تحویل نمودند و فرمودند  با توجه به تأکید سازمان سما  مبنی بر ضرورت ارتقاء و توجه بیشتر به امر پژوهش در مدارس سما  شایسته است مدیران محترم  مدارس به توسعه و تقویت  فعالیت های پژوهشی در مدارس توجه و اهتمام  جدی داشته باشند . ایشان با بیان اینکه شورای پژوهشی در واقع  جمع نمودن گروهی  از افراد متخصص و صاحب نظر  در حوزه پژوهش است که تصمیم ها و هدایت  فعالیت های پژوهشی در مدارس را دنبال می نمایند  به اولویت های مهم  پژوهش  پرداختند و  در خصوص بهینه مصرف کردن  بودجه پژوهشی مدارس  نکاتی را متذکر شدند .

رئیس شورا از مدیران  و رابطین پژوهشی خواست که دانش آموزان مستعد را شناسایی نمایند و در صورت امکان زنگ پژوهش در تقویم مدارس گنجانده شود . در پایان جلسه  اعضای شورا بیاناتی را فرمودند و مصوبات شورا مشخص شد .  

اعضای شورا: فریبرز فروتن ( رئیس شورا)  ، پانته آ مهدی پور  ( دبیر شورا) ، امید ناصری کریمی ( عضو)،شهین کیانی ( عضو)،مسعود باغبان زاده  ( عضو)، مارال روئین  ( عضو)، آرمان عالی محمودی  ( عضو)، محمد نیکو( عضو)

 


( ۱ )

نظر شما :