برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از کارکنان سما اهواز

۰۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۵۴ کد : ۲۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۳۸
برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از کارکنان سما اهواز

 




مراسم تجلیل و تقدیر از  کارکنان سما اهوازهمزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) ، هفته دولت، روزکارمندو هفته بسیج کارمندی در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار گردید.


در این مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمین دکتر جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با تبریک مناسبت میلاد امام رضا (ع)، هفته دولت، هفته بسیج کارمندی و روز کارمند از عقل به عنوان بزرگترین موهبت خداوند متعال که به انسان ها داده شده نام برد و افزود: براساس همین عقل است که در روز قیامت به انسان ها پاداش یا جزا اعطا خواهد شد که اگر کسی عقل خود را در جهت انجام کارهای درست و صحیح بکار گیرد از پاداش خداوند متعال برخوردار خواهد شد و در مقابل کسانی که عقل خود را صرف کارهای باطل و بیهوده نمایند به جزای اعمال خواهد رسید. وی بر همین اساس کارها  را به دو دسته کارهای شریف و کارهای پست تقسیم بندی نمود  و از کارکردن در محیط های دانشگاهی و شغل هایی که با تعالی روح و روان انسان سروکار دارند به عنوان شغل های شریف نام برد که علاوه بر پاداش مادی دارای ثواب و اجر اخروی نیز می باشد. دکتر جوانمردزاده در ادامه سخنان خود از کارکنان درخواست نمود که به صورت صحیح و در جهت رضای خداوند متعال کار کرده و به وظایف خود عمل نمایند.





سپس نماهنگی از عملکرد سما اهواز از خرداد93 تا مرداد94 به معرض نمایش گذاشته شد و در ادامه مراسم فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان سخنان خود را با قطعه شعری در وصف امام رضا (ع) و تک بیتی در خصوص خدمت رسانی آغاز نمود و ضمن تبریک مناسبت های ذکرشده، اقدامات انجام گرفته که در نماهنگ نمایش داده شد را حاصل تلاش کلیه همکاران سما اهواز دانست.

فروتن در ادامه با اشاره به آیات سوره مبارک یوسف (ع) و همچنین سخنان گهربار امیرالمومنین(ع) به اهمیت داشتن تجربه کاری ، شایستگی و پیش قدم بودن در دین اسلام بعنوان عوامل اعتلای کارکنان اشاره نمود و افزود: بنده از گذشته تاکنون به مواردی از جمله شایسته سالاری، رعایت نظم و انضباط اداری و رعایت سلسله مراتب اداری اعتقاد داشته و دارم که بر همین اساس امروز از جمعی از کارکنان که با رای و نظر مدیران ، معاونان و مسئولان انتخاب شده اند تجلیل به عمل آمد.


در ادامه این مراسم و پس از ایشان فرشین هرمزی نژاد رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سمااهواز به سخنرانی پرداخت. وی ضمن تبریک مناسبت  ها و تشکر از همکاران به مواردی از جمله : ورود و خروج منظم و به موقع کارکنان ، حضور در دفاتر کاری مربوطه در زمان های اداری ، پاسخگویی مناسب به دانشجویان و مراجعه کنندگان ، حفظ امنیت کاری و آشنایی به حوزه کاری و شرح وظایف توسط کارکنان اشاره نمود و خواستار رعایت این موارد توسط کارکنان عزیز شد.


در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین کیومرث گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده به سخنرانی پرداخت. ایشان با اشاره به این نکته که سیاست ها و اقدامات فرهنگی مطابق و در راستای شورای فرهنگی اجرا می شود از فریبرز فروتن معاون دانشگاه که خود شخصیتی فرهنگی هستند و نگاه خوبی به مسائل فرهنگی دارند به خاطر حمایت هایش در این موارد تشکر و قدردانی نمود. ایشان در ادامه و با اشاره به آیات قرآنی و احادیث به اقدامات فرهنگی انجام شده اشاره نمود و سخنان خود را با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری با مضمون اهمیت حفظ اتحاد و همدلی در بین مجموعه به پایان رساند.


در ادامه مراسم سیده لیلا موسویان مدیرمالی و دبیر کمیته رفاه سما واحد اهواز در جایگاه حاضر شده به اقدامات رفاهی انجام شده حوزه مالی  از قبیل تشکیل کمیته رفاه، اعطای انواع تسهیلات مختلف به تمامی همکاران، اختصاص کارانه به صورت عادلانه به همه کارمندان، موارد بیمه ای ، اسکان همکاران در شهرهای مختلف در مسافرت ها ، عضویت در شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز ، پرداخت کمک هزینه مهدکودک برای فرزندان کارکنان وپرداخت کمک شهریه تحصیلی برای کارکنان اشاره نمود.

پس از آن حسن سلیمانی مدیر امور اداری آموزشکده سما به عنوان آخرین سخنران به ایراد سخنرانی پرداخت و به اقدامات رفاهی که با تلاش آقای فروتن معاون سما واحد اهواز و اعضای کمیته رفاه برای کارکنان در نظر گرفته شده اشاره نمود که از آن جمله می توان به : استفاده از خدمات پزشکی و دندانپزشکی با تخفیف و تقسیط ، خرید کالا و اجناس خانگی و فرش با تخفیف و تقسیط ، خرید مواد غذایی با تخفیف و تقسیط ، خرید طلا و جواهرات با تخفیف و تقسیط ، بیمه ماشین ومنزل مسکونی با تخفیف و تقسیط ، خرید لوازم التحریر با تخفیف ، استفاده از سینما با تخفیف ، رنگ آمیزی ساختمان با تخفیف و تقسیط و استفاده از اماکن ورزشی بصورت رایگان اشاره نمود.




همچنین در این مراسم از ممتازین حاضر در هفت گروه شامل فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان، کارمندان نمونه، مدیران نمونه، تلاشگران سما، برگزیدگان مسابقات ورزشی، برگزیدگان مسابقات کتابخوانی و برگزیدگان مسابقات استانی طرح قدس در بخش کارکنان با اهدا لوح سپاس و جایزه تقدیر و تشکر بعمل آمد.






شایان ذکر است که مراسم با حضور کارمندان و اعضای هیات علمی برگزار شد و در حاشیه مراسم از نمایشگاه عکسی که با مضمون " سما اهواز به روایت تصویر" برپا شده بود توسط حاضرین بازدید به عمل آمد.

انتهای خبر


نظر شما :