برگزاری جلسه کمیته رفاه کارکنان سما واحد اهواز

۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰ کد : ۲۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۹۱
برگزاری جلسه کمیته رفاه کارکنان سما واحد اهواز



جلسه کمیته رفاه کارکنان سما واحد اهواز در محل دفتر معاونت سما و با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه ابتدا فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان ومعاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ضمن تبریک پیشاپیش بمناسبت عید سعید فطر به حاضرین خواستار پیگیری جدی امور رفاهی کارمندان و اعضای هیات علمی سما اهواز شد و افزود : انجام امور رفاهی برای کارمندان و اعضای هیات علمی بهمراه خانواده های آنان سبب ایجاد و بالابردن انگیزه و افزایش توان و رضایتمندی و در نهایت پویایی و اثر بخشی مجموعه خواهد شد.

در ادامه مواردی را که در جلسات قبل در دستور کار اعضا قرار گرفته بود مطرح شد  که در نتیجه انجام خدمات رفاهی بصورت تخفیف و تقسیط در زمینه هایی مانند : خدمات پزشکی و پیراپزشکی ، تفریحی و ورزشی ، فروشگاهی ، کالاهای خانگی ، لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ، بیمه ای و رفاهی ، ساختمانی ، مجتمع های فرهنگی و سینمایی ، لوازم کامپیوتری و الکترونیکی و رستوران ها با توجه به رایزنی های صورت گرفته با اماکن ، ارگان ها و سازمان ها جهت استفاده کارمندان و اعضای هیات علمی درنظر گرفته شد. 



شایان ذکر است اعضای کمیته رفاه کارکنان شامل معاون سما ، رئیس آموزشکده ، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیراداری ، مدیرمالی ، رئیس اداره عمومی و مسئول روابط عمومی سما می شود.

انتهای خبر


نظر شما :