برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه سما واحد اهواز

۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۷ کد : ۲۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۴۷
برگزاری جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه سما واحد اهواز
 
 
 

جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه در محل دفتر معاونت سما واحد اهواز برگزار شد .

در ابتدای جلسه فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تشکر از حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، بسیج دانشجویی را فرصتی مغتنم در جهت شناسایی نیروهای انقلابی ، مومن و ولایت مدار دانست که بتوانند زیر بنای مناسبی برای امور فرهنگی دانشجویان باشد .
در ادامه فروتن به اهمیت بسیج و بسیجیان وقتی که وارد مقوله علمی و دانشگاهی می شوند اشاره نمود و گفت : هدف ما در سما پرورش دادن نیروهای بسیجی برای مقاطع تحصیلی بالاتر می باشد که در این راستا آمادگی خود را جهت حمایت های لازم در خصوص ارتقا سطح علمی دانشجویان بسیجی مانند برگزاری کلاس های فوق برنامه علمی اعلام می نماییم.

فروتن درادامه همکاری ، همدلی و تعامل بین بسیج دانشجویی ، بسیج استادان ، بسیج کارمندی و سایر حوزه های آموزشکده را مطلوب ارزیابی نمود و خواستار ادامه این حرکت و توسعه بیشتر فعالیت ها شد.

در ادامه محمد حسن حسینی نیک مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان اهواز ضمن تشکر از آقای فروتن و مجموعه سما اهواز به واسطه همکاری و تعامل سازنده خود با بسیج دانشجویی استان  مهمترین کار و هدف بسیج دانشجویی را در زمینه امور تربیتی دانست و افزود : امور تربیتی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری به چهار مقوله شامل 1. مبانی معرفتی 2.بصیرت افزایی 3.انسجام تشکیلاتی و 4.مهارت محوری  تقسیم می­شود. اما در این میان نباید فراموش شود که وظیفه اصلی و اول دانشجویان کسب علم و پیشرفت علمی است و هدف ما تربیت دانشجویان بسیجی با سطح علمی بالاست.

پس از وی حجت الاسلام کیومرث گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده سما واحد اهواز با اشاره به آیات قرآن مجید به اهمیت بسیج دانشجویی در دانشگاه اشاره نمود و آمادگی حوزه فرهنگی را برای اجرایی نمودن برنامه های بسیج دانشجویی اعلام نمود.

در ادامه فرشین هرمزی نژاد رئیس آموزشکده سما واحد اهواز نیز آمادگی خود و مجموعه را جهت تعامل و همکاری قسمت های مختلف آموزشکده با بسیج و اجرایی نمودن امور اعلام نمود و پس از ایشان نیز به ترتیب فرمانده بسیج استادان و فرمانده بسیج کارمندی و مدیر حراست آموزشکده سما واحد اهواز نیز ضمن اعلام آمادگی تعامل و همکاری مطالبی را مطرح نمودند.

در پایان جلسه از زحمات یاسین یوسفی تقدیر و دانیال ارجمند بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه سما واحد اهواز منصوب شد.

 انتهای خبر


نظر شما :