برگزاری کارگروه مدیران پشتیبانی ،مالی ، اداری و مسئولان حراست،امورعمومی ، شهریه و صندوق رفاه آموزشکده های سما استان خوزستان در بهبهان

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۶ کد : ۱۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۰۵
برگزاری کارگروه مدیران پشتیبانی ،مالی ، اداری و مسئولان حراست،امورعمومی ،شهریه و صندوق رفاه آموزشکده های سما استان خوزستان در بهبهان

جلسه کارگروه مدیران پشتیبانی ،مالی ، اداری و مسئولان حراست،امورعمومی ،شهریه و صندوق رفاه آموزشکده های سما استان خوزستان به میزبانی سما واحد بهبهان برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید ، پخش سرود ملی ، سرود سما ، کلیپ عملکرد دانشگاه آزاداسلامی واحد بهبهان و کلیپ عملکرد دبیرخانه شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان  با حضور مدعوین آغاز گردید. در ابتدای جلسه  محمدرضایوسفی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بهبهان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضرین به نگاه مقام معظم رهبری و مسئولان دانشگاه آزاداسلامی در خصوص نگاه به داخل و استفاده از پتانسیل های موجود اشاره نمود و افزود : با توجه به اهداف و برنامه های دکترمیرزاده ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی لازم است مواردی همچون ایجاد طرح های ماندگار فرهنگی ، تولید علم و فناوری ، رفع نیازهای صنعتی و علمی توسط متخصصان داخل کشور و ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای مدنظر ما قراربگیرد. ایشان در ادامه به ارائه آماری از اقدامات واحد بهبهان از جمله ابداعات و اختراعات محققان این واحد و کسب رتبه برتر استان در زمینه در آمدهای غیرشهریه ای پرداخت.

سپس فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان ضمن تشکر از میزبانی واحد بهبهان به ارائه آماری از سما استان خوزستان در دو بخش آموزشکده ها و مدارس و اهداف موردنظر جهت ارتقا و توسعه سما در استان خوزستان پرداخت.

فروتن در ادامه به تشکیل کارگروه های مختلف در کلیه حوزه ها در استان اشاره نمود و افزود : این جلسه در واقع آخرین جلسه کارگروهی درنظر گرفته می باشد.

ایشان در ادامه خطاب به حاضرین گفت : شما در واقع اجزای موثر سازمان سما هستید و اگر پیشرفتی در سما حاصل می شود حاصل تلاش شماست. وی در ادامه وجود همدلی، همزبانی ، همکاری و تعامل در بین مجموعه را موجب اثربخشی و کارآمدی سازمان دانست و به تشکیل چنین جلساتی با همین اهداف اشاره نمود.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز در پایان سخنان خود به رابطه بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما اشاره نمود و گفت : سما در واقع فرزندخلف دانشگاه محسوب می شود و در تلاشیم تا با توجه به بخشنامه های موجود بتوانیم در قالب تفاهم نامه از امکانات کارگاهی ، آزمایشگاهی و ورزشی واحدهای دانشگاهی استفاده نماییم.

فریبرز فروتن هدف از تشکیل جلسات استانی کارگروه ها در حوزه های مختلف در زمانبندی اعلام شده را طرح مسائل کاری ، پیشنهادات و راهکارهای مناسب برای بالا بردن سطح انگیزه کاری و اثرگذاری امور و خدمات دهی بیشتر در حوزه های کاری دانست.

در ادامه جلسه بصورت کارگروهی و بحث و گفتگو در خصوص مسائل و موارد حوزه های پشتیبانی ، مالی ، اداری ، امورعمومی و حراست  ادامه یافت. 

این جلسه با حضور دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان ، مدیران پشتیبانی ، امور اداری ، امورمالی و مسئولان امور عمومی ، صندوق رفاه ، امور شهریه و حراست آموزشکده های سما استان خوزستان در بهبهان برگزار گردید.

انتهای خبر 

 


نظر شما :