برگزاری جلسه معاونان دانشگاه ، روسای آموزشکده ها و مدیران مدارس سما استان خوزستان در امیدیه

۰۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۶ کد : ۱۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۵۵
برگزاری جلسه معاونان دانشگاه ، روسای آموزشکده ها و مدیران مدارس سما استان خوزستان در امیدیه
 
 
 


جلسه معاونان دانشگاه ، روسای آموزشکده ها و مدیران مدارس سما استان خوزستان به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد امیدیه برگزار گردید.

این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی، کلیپ سما و کلیپ عملکرد دبیرخانه شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان با حضور مدعوین آغاز گردید.

در ابتدا فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه به حاضرین  از زحمات بی شائبه ی همکاران سمایی قدردانی و تشکر نمود و افزود : پیشرفت سما حاصل نخواهد شد مگر به مدد شما عزیزان و همکاران زحمت کش تان . ایشان در ادامه به جایگاه قابل قبول سما خوزستان هم از بعد کمی و هم از بعد کیفی در سما کشور پرداختند و سپس به برنامه های  پیش رو دبیرخانه در خرداد ماه از جمله برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مدارس و آموزشکده های سما خوزستان ، اعزام کاروان دانشجویان به مرقد مطهر امام راحل (ره) در روز 13 خرداد ، اخذ مطالبات و وصول شهریه های معوقه بر اساس سیاست های سازمان و... اشاره نمود.

فروتن در ادامه به تشکیل کارگروه های مختلف در سطح سما استان برای شش ماهه اول سال اشاره نمود و افزود : برای شش ماه دوم سال نیز همین برنامه ها را خواهیم داشت که متناسب واحدها و جهت توزیع عادلانه ، میزبانی به واحدهای مختلف سما استان خوزستان اجرا می شود.

در ادامه اسداله جوعطا بیرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه  ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم به حاضرین به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان با اشاره به کاهش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و سما بواسطه بوجود آمدن رقبا ، خواستار بالابردن کیفیت کار شد و افزود : ما باید با هدف قراردادن علم ، کیفیت را سرلوحه کار خود قرارداده و سطح علمی و آموزشی واحدهای دانشگاه و سما را ارتقا دهیم . همچنین در مدارس نیز لازم است با روی آوردن به مدارس هوشمند ، ابزار آموزشی جدید و استفاده از استادان دانشگاه در سطح مدارس متوسطه زمینه های لازم را جهت تمایل هرچه بیشتر دانش آموزان به تحصیل در مدارس سما  بوجود آورده شود.

این  جلسه به صورت کارگروهی و بحث و گفتگو درخصوص مسائل آموزشکده ها و مدارس با حضور دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان، معاونان دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی ، روسای آموزشکده ها و مدیران مدارس سما خوزستان به مدت یک روز برگزار شد.

انتهای خبر

 


نظر شما :