برگزاری جلسه معاونان، مدیران و مسئولان امور دانشجویی آموزشکده های سما استان خوزستان در سوسنگرد

۰۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۸ کد : ۱۷۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۶
برگزاری جلسه معاونان، مدیران و مسئولان امور دانشجویی آموزشکده های سما استان خوزستان در سوسنگرد
جلسه معاونان، مدیران و مسئولان امور دانشجویی آموزشکده های سما استان خوزستان در سوسنگرد 

جلسه ی کار گروه معاونان، مدیران و مسئولان امور دانشجویی آموزشکده های سما استان خوزستان به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد سوسنگرد برگزار گردید.



این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود ملی، کلیپ سما و کلیپ عملکرد دبیرخانه شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان با حضور مدعوین آغاز گردید. در ابتدای جلسه مدحج ریاست واحد سوسنگرد ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم به حاضرین به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با اشاره به تطابق کامل رسالت آموزشکده های سما در آموزش فنی و علمی با سیاست آموزش عالی کشور و بسیاری از کشورها، نیاز جوامع را به تربیت افراد متخصص و کارآمد یادآور شدند.


در ادامه فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه به همکاران از زحمات بی شائبه ی همکاران سمایی در سما واحد سوسنگرد قدردانی و تشکر نمودند. ایشان مطالبی در خصوص حوزه امور دانشجویی از جمله تاکید بر رفع مشکلات فارغ التحصیلان و ارائه به موقع گواهینامه های موقت دانشجویان، اجرای صحیح بخشنامه های نظام وظیفه و مشمولین، تاکید بر خدمات رفاهی و بوفه و ... بیان نمودند. همچنین وی با اشاره به تقویم جلسات استانی کار گروه های حوزه های مختلف مطابق زمانبندی اعلام شده خواستار بیان مسائل، مشکلات و طرح پیشنهادها و راهکارهای مناسب در حوزه امور دانشجویی شدند.


این جلسه به صورت کارگروهی و بحث و گفتگو درخصوص مسائل امور دانشجویی، کمیته انضباطی، مشمولین و سایر موراد این حوزه ادامه یافت. جلسه با حضور دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان، معاونان، مدیران و مسئولان امور دانشجویی آموزشکده ها برگزار گردید.

انتهای خبر
 

نظر شما :