برگزاری جلسه معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان در دزفول

۰۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۸ کد : ۱۷۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۶۴
برگزاری جلسه معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان در دزفو


جلسه ی کار گروه معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان در محل آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد دزفول برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه سراج خرمی ریاست واحد دزفول ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حاضرین به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با اشاره به نقش مؤثر آموزشکده های سما در کیفیت بخشی و ارتقای سطح علمی و آموزشی مهارتی دانشجویان بر لزوم ارتباط و تعامل بیشتر بین واحدهای مختلف سما تأکید نمودند، سپس فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه به همکاران سمایی، گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس و اشاره به سوم و چهارم خرداد و لزوم پاسداشت این دو مناسبت و ارزشهای حاصل از استقامت و دفاع مقدس از زحمات بی شائبه ی همکاران سمایی قدردانی و تشکر نمودند. در ادامه ایشان مطالبی در خصوص استفاده بهینه از کارگاه ها و آزمایشگاه های موجود در منطقه و پتانسیل های موجود در جهت بهره وری بیشتر و کیفیت بخشی به آموزش ارائه نمودند.

 

فریبرز فروتن با اشاره به تقویم جلسات استانی کار گروه های حوزه های مختلف مطابق زمانبندی اعلام شده خواستار بیان مسائل، مشکلات و طرح پیشنهادات و راهکارهای مناسب در حوزه آموزشی شدند. جلسه به صورت کارگروهی و بحث و گفتگو در خصوص مسائل آموزشی آموزشکده های سما استان خوزستان ادامه یافت.

 


این جلسه با حضور دبیر شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان خوزستان، تعدادی از معاونان دانشگاه و رؤسای مراکز سما استان، معاونان، مدیران و مسئولان آموزشی آموزشکده ها برگزار گردید.

انتهای خبر


نظر شما :