پیام تسلیت معاون امور مدارس استان خوزستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۵۸۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۲
پیام تسلیت معاون امور مدارس استان خوزستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و جهادی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ شهادت هنر مردان خداست (امام خمینی ره)

خادم الرضا(ع)، هشتتمین رئیس جمهور انقلاب اسلامی حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی در شب ولادت امام هشتم میهمان سفره اربابش شد. شهادت پاداش خدمت خالصانه و مجاهدت های شبانه روزی ایشان بوده است که بی شک بهترین پاداش هاست و قطعا آرزوی قلبی ایشان در تمام سالهای جهاد عملی بوده است، این پاداش عظیم گوارای وجودشان.

خادم الرضای شهید، خادم امام رئوف بود و سرباز واقعی ولی امت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، تا پای جان سرباز ولایت ماند و خوشا بر احوال ایشان که با سربازی ولایت عاقبت بخیر گشتند، فراغ این یار وفادار را خدمت امام امت تبریک و تسلیت عرض می نمایم. شهادت برای شهید گوارا و زیبا و برای وابستگان اندوه فراغ و جدایی است، رئیس جمهور محبوب چنان دغدغه مندانه برای مردم تلاش کرد که همه مردم از هر طیف و رنگی را وابسته خود کرد و اکنون همه مردم در اندوه این فراغ دل شکسته و عزادارند، این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدای سانحه و تمام مردم ایران تسلیت عرض می نمایم.

دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان