برگزاری جلسه شورای استانی مدیران کل،مدیران و تمشیت امور مدارس استان خوزستان

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۵۸۱ اخبار و رویدادها اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۴
برگزاری جلسه شورای استانی مدیران کل،مدیران و تمشیت امور مدارس استان خوزستان

شورای استانی مدیران کل، مدیران و تمشیت امور مدارس استان خوزستان با حضور دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان،دکتر چگین دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان و مدیران کل،مدیران و تمشیت امور مدارس استان خوزستان به میزبانی واحد اهواز برگزار شد. در ابتدای نشست دکتر اسمعیل وندی پیروزی عزتمندانه و غرور آفرین رزمندگان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفت.

 اسمعیل وندی گفت: در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی مهم ترین چشم انداز به سمت مدارس است و با توجه به سیاست های کلی دانشگاه در زمینه عدم وابستگی به شهریه، توسعه مدارس و افزایش درآمدهای غیر شهریه ای از مهم ترین برنامه ها در سال جدید می باشد . وی در ادامه افزود: از روش های درآمدزایی مدارس می توان به استفاده بهینه از فضا و کاربری مدرسه و استفاده از ظرفیت تایم بعد از ظهر مدارس و تاسیس آموزشگاه های آزاد و انستیتو های زبان اشاره کرد. برگزاری کلاس های جبرانی،تقویتی و کنکور از دیگر برنامه هایی است که می تواند در راستای کمک به درآمدزایی مدارس اجرا شود. وی در ادامه افزود:تنها راه رسیدن به کیفیت در مدارس، ارتقای شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و انگیزه مدیران مدارس است و مدیران مدارس موظف هستند در کلیه دوره ها و جلساتی که سازمان در جهت ارتقا سطح مهارت های ایشان برگزار می نماید،شرکت نمایند.

 در ادامه دکتر چگین دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان ضمن تبریک عید سعید فطر، همکاری هر چه بیشتر برای رسیدن به جایگاه مطلوب، عمل گرایی و استفاده از ظرفیت های مدارس را از جمله انتظارات خود در سال جدید عنوان کرد. وی ادامه داد:راه برون رفت از زیان دهی، بالابردن جذب دانش آموز،رویکرد درآمدهای غیر شهریه ای و در نهایت مدیریت هزینه ها می باشد.

در ادامه این نشست مدیران کل،مدیران و تمشیت امور مدارس استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد آن واحد و ارائه راهکار جهت برون رفت از وضعیت زیاندهی مدارس، برنامه های خود را جهت سال جدید ارائه دادند.