به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سما اهواز

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۵۶۰ اخبار و رویدادها اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۰۲
به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سما اهواز

به گزارش خبرگزاری بسیج دانش آموزی مدارس سما استان خوزستان زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سما واحد اهواز با حضور دکتر علی افروس ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان و دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به صدا درآمد.

دکتر علی افروس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در آئین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که با هدف ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این آئین در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: برگزاری این آئین یک اقدام ارزشمند است و نشان می دهد دانش آموزان مدارس سما واحد اهواز غیرت نسل اول انقلاب را دارند.

دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این مراسم بیان داشت: ما آغازگر جنگ نبودیم و برای دفاع و ایستادگی در مقابل قدرت ها وارد این نبرد نابرابر شدیم که آن را دفاع مقدس نامیدیم. معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هدف از نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را انتقال فرهنگ دفاع و شجاعت به جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: زنگ مقاومت و ایثار را در مدارس سما به صدا در می آوریم چون دفاع مقدس گنجینه نابی از درس مقاومت و ایستادگی است که باید دانش آموزان را با آن آشنا کرد. اسمعیل وندی افزود: آسایش، آرامش و بالندگی امروز جامعه نتیجه جان‌فشانی و ایثار بزرگ‌مردانی است که با شهادت خود زمینه امنیت و آرامش را برای جامعه فراهم کردند.


( ۱ )