نشست معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۳ کد : ۱۵۵۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۳
نشست معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر بطحائی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت ایام سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول گفت: اینجانب به نیابت از جناب آقای دکتر طهرانچی، جناب آقای دکتر ولایتی و همه همکارانی که در سازمان مرکزی وظیفه پشتیبانی و حمایت از فعالیت های شما را بر عهده دارند بابت تمام تلاش‌هایی که در حال انجام آن هستید تشکر و قدردانی می کنم. امروز روز سوم خرداد است، روزی که خرمشهر با یاری خداوند از چنگال دشمنی که در خانه خانه ی این شهر نفوذ کرده بود نجات پیدا کرد و آزاد شد. امیدواریم به برکت چنین روزی که خداوند تبارک و تعالی لطف خود را بر کشور ما و بر انقلاب اسلامی ما عرضه داشت در مسیری که در آن قرار داریم و پیش می‌رویم نیز خداوند همراه و حامی ما باشد و بتوانیم به سهم خود در یک سازمان آموزشی به نام دانشگاه آزاد اسلامی قدم های موثری را برداریم.

دکتر بطحائی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدیدی که طی سال های اخیر در پیش گرفته است به دنبال این هدف است که فاصله بین آموزش های دانشگاهی با آنچه که نیاز بازار کار و اشتغال و حوزه کسب و کار است را کاهش دهد، به تعبیر دیگر ما در تلاش هستیم آموزش هایی که دانشجو در طول تحصیل می بیند با نیاز جامعه و بازار کار بعد از فارغ التحصیلی همسو باشد. از جمله اقدامات و برنامه‌های دانشگاه آزاد در این زمینه تأسیس دانشکده های مهارت و کارآفرینی، ایجاد رشته های جدید و تغییر سیلابس رشته های موجود در دانشگاه است تا فارغ التحصیلان دانشگاه بتوانند با کمک آموخته های دانشگاهی، مسائل اشتغال، روابط اجتماعی، مسائل خانوادگی و سایر مشکلات و مسائل خود را حل کنند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود گفت: رویکرد دانشگاه آزاد در حوزه آموزش عالی و مدارس سما، تلاش برای رفتن در جهت آموزش "آنچه که فرزندان ما در مدرسه و دانشگاه نمی آموزند و به شدت به آن نیاز دارند" است.

در ادامه جلسه، دکتر سیدجمال ابراهیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر ضمن تشکر از حضور دکتر بطحائی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان خرمشهر و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، گزارشی در خصوص اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر و فعالیت های حوزه مهارتی این دانشگاه ارائه کرد.