اعزام کاروان راهیان نور استادان هیات علمی سما واحد اهواز به شلمچه

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۶ کد : ۱۵۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۴۷
اعزام کاروان راهیان نور استادان هیات علمی سما واحد اهواز به شلمچه



به میمنت ماه مبارک رجب و به منظور بزرگداشت ارزش های دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور اعضای هیات علمی سما واحد اهواز در کربلای ایران و مشهد شهیدان ، شلمچه با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم فرهنگی و معنوی که در محل شهدای شلمچه برگزار گردید ابتدا احمد خادمی یکی از بازماندگان جنگ تحمیلی بعنوان راوی به ارائه خاطراتی از جنگ ، مناطق جنگی و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی پرداخت .


 

همچنین پس از اقامه نماز ظهر و عصر حجت الاسلام گلستانی معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده سما اهواز به بیان مطالبی پیرامون جنگ تحمیلی و ارزش های شهدا پرداخت و افزود : آرامش و آسایشی که ما هم اکنون شاهد آن هستیم مرهون امداد های الهی ،  بصیرت امام خمینی (ره) وفداکاری های شهدای گرانقدر می باشد.


در ادامه مراسم بازدید از مناطق جنگی برگزار گردید و ضمن آن فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما در استان خوزستان به ارائه مطالبی در خصوص حفظ ارزش های انقلاب پرداخته و از اعضای هیات علمی خواستند با رعایت اخلاق و تکریم یکدیگر زمینه همدلی و همزبانی را بوجود آورند و همچنین با احترام به دانشجو و همراهی و تعامل سازنده با مجموعه سازمانی شاهد ارتقا مرکز آموزشی و فرهنگی خود باشند.


شایان ذکر است که کاروان بصورت یکروزه  و با حضور فریبرز فروتن دبیرشورای سیاستگذاری سما در استان خوزستان و معاون دانشگاه و مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ، فرشین هرمزی نژاد رئیس آموزشکده و تمامی اعضای هیات علمی سما واحد اهواز برگزارگردید.

انتهای خبر


نظر شما :