حضور پرشور سماییان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰ کد : ۱۴۹۲ اخبار و رویدادها اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۸۰

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی سما واحد اهواز در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان خوزستان و شهرستان اهواز در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن ماه تقدیر و تشکرکرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ

حضور حماسی و با شکوه مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان در راهپیمایی غرور آفرین و عزت بخش یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان داد که این مردم آزادی خواه و استقلال طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه و جانانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشت ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف انقلاب نمی‌گردد بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسان نموده است.

حماسه عظیم و با شکوه ۲۲ بهمن امسال اثبات‌کننده عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشوراستان خوزستان همچون دیگر نقاط ایران عزیز به آرمان‌های احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای سرفراز اسلام و انقلاب و تجدید میثاق دوباره با ولایت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود. این حضور جاودانه و کم نظیر بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت این نظام مقدس و الهی بر نخواهد داشت.

مراسم راهپیمایی چهل و سومین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمداراستان خوزستان در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصت مناسبی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود آن‌هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی شدت یافته است.

بر خود لازم می‌دانم از مردم شریف و همیشه درصحنه، استان خوزستان به پاس حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر نمایم. بی شک این همراهی جانانه و جاودانه و وحدت آفرین ضمن آنکه خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان موجب شده است، مسئولان را در راه خدمت جهادی به این مردم شریف و صبور انگیزه‌ای دو چندان خواهد بخشید.

دکتر دلاور اسمعیل وندی معاون آموزشهای عمومی و مهارتی سما واحد اهواز


( ۲ )