برگزاری جلسه شورای معاونان ، مدیران ، روسای ادارات و مسولان آموزشکده ها ی سما واحد اهواز با معاون دانشگاه

۰۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۶ کد : ۱۴۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۶۰
برگزاری جلسه شورای معاونان ، مدیران ، روسای ادارات و مسولان آموزشکده ها ی سما واحد اهواز با معاون دانشگاه



صبح روز شنبه 9 اسفند 1393 جلسه ای با حضور فریبرز فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان و معاون دانشگاه  و رییس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز ، فرشین هرمزی نژاد رییس آموزشکده ، معاونان ، مدیران ، روسای ادارات و مسئولان آموزشکده ها ی سما واحد اهواز در دفتر ریاست آموزشکده پسرانه برگزار شد .  


در ابتدا فروتن ضمن خیر مقدم به همکاران حاضر در جلسه هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی بیشتر جهت امور پیش رو در کلیه حوزه های آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی اداری ، مالی و ... با توجه به نزدیک شدن به پایان سال دانست و خواستار مواردی همچون تکریم ارباب رجوع ، گره گشایی از امور مربوط به هر حوزه ، تدارک جهت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی ، آسیب شناسی کار و رفع  آنها در سال جدید ، توزیع مناسب مرخصی استحقاقی کارکنان ،  ارائه خدمات اقامتی به همکاران در شهرهای کشور ، ارائه راه حل و پیشنهاد ، حفظ حرمت و کرامت دانشجویان و استادان در تمامی حوزه ها شد. در ادامه فرشین هرمزی نژاد رئیس آموزشکده سما اهواز نیز ضمن تشکر از همکاران مواردی که دارای اهمیت بوده و جای کار بیشتری دارند را متذکر شد و پس از وی هریک از معاونان ، مدیران و مسئولین حوزه های مختلف به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در مورد امور مختلف آموزشکده ها تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین در خلال این جلسه حکم آقایان ناصر قانعی فر به عنوان معاون پشتیبانی آموزشکده پسرانه سما و عباس زبیدی به عنوان مدیر فرهنگی آموزشکده پسرانه به آنها اعطا شد. 


( ۱ )

نظر شما :