راه اندازی مدارس سما خدمت رسانی به خانواده هاست

بازدید ریاست سازمان سما از مدارس تازه تأسیس شوش

۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۳۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۱
دکتر علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست سازمان سما که جهت بازدید از مدارس استان خوزستان و برای اولین بار به این استان سفر کرده در ابتدا از دبستان و پیش دبستانی تازه تأسیس سما واحد شوش بازدید کرد.
بازدید ریاست سازمان سما از مدارس تازه تأسیس شوش

ایشان اولین نکته حضور در خوزستان را ، یادآوری خاطرات شیرین دوران دفاع مقدس دانست که هر کس با شنیدن نام خوزستان و یا حضور در این استان به صورت ناخوداگاه به یاد این دوران خواهد افتاد و در این خصوص گفت:«خوزستان همانطور که امام راحل (ره) فرمودند دین خود را به اسلام ادا کرده است و اکنون وظیفه ماست که تا حد ممکن حمایت و پشتیبانی خود را از مردم این خطه داشته باشیم و یکی از کارهایی که در این زمینه از دست ما برمی آید تأسیس مدارس سما و خدمت رسانی به خانواده هاست.»

رئیس سازمان سما در ادامه ضمن ابراز رضایت از گسترش مدارس سما در سطح استان خوزستان در سال های اخیر، از دکتر افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان و مجموعه تحت مدیریت وی در این خصوص تشکر نمود و کار کردن در مدارس را امری بسیار پسندیده و دارای اجر معنوی دانست.
وی در ادامه با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان و معلمان به صحبت و گفتگو صمیمانه پرداخت و با ارائه و طرح سوال و مسائل متنوع به تشویق و ترغیب دانش آموزان پرداخت.
شایان ذکر است که دبستان و پیش دبستان سما شوش در راستای گسترش مدارس سما در سطح استان و در شرایطی که در این شهر واحد سما نیز وجود ندارد به همت دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی و رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش و تعامل با اداره آموزش و پرورش در سال جاری تأسیس و شروع به کار کرده است.

 

دکتر مهرداد افشون دبیرشورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان و دکتر رضا فرشیدی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شوش نیز ریاست سازمان سما را در این بازدید همراهی کردند.


( ۲ )

نظر شما :