دیدار مسئولان سما اهواز با خانواده شهید مدافع حرم

۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۳۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۸۳
هیأت رئیسه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با خانواده شهید مدافع حرم علی حسینی‌کاهکش دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.
دیدار مسئولان سما اهواز با خانواده شهید مدافع حرم

هیأت رئیسه سما اهواز با خانواده بسیجی شهید مدافع حرم علی حسینی ‌کاهکش در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار و با اهدای گل از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

پدر شهید حسینی ‌کاهکش در این دیدار با ابراز خشنودی از حضور کارکنان سما با تعریف خاطراتی از شهید کاهکش و نحوه سفر وی به سوریه، سخنانی را از مجاهدت‌های وی مطرح کرد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان نیز با تشکر از خانوداه شهید، بابت پرورش چنین فرزندی، عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و گفت: تکریم ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌ شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار بدهند.

مهرداد افشون با اشاره به اربعین حسینی و تسلیت این واقعه بزرگ،  شهدا را شمع محفل پرفروغ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستند و در این بین شهدای مدافع حرم نیز که در واقع به‌صورت مستقیم برای دفاع از حرمت ائمه(ع) به جهاد و مبارزه با کفار می‌پردازند، به‌راستی و درستی حافظ و پرچمدار این مکتب هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌ آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.


نظر شما :