برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی سما اهواز

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۲۹۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۸۴
به مناسبت ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم مراسمی در آموزشکده سما اهواز برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی سما اهواز

این مراسم که همراه با جشن و مولودی خوانی بمناسبت این عید خجسته بود، پس از قرائت دعای پر فیض زیارت عاشور با حضور کارکنان سما اهواز برگزارشد.

سپس مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد پر فیض قربان و غدیر با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، روز بسیج کارمندی را نیز به تمامی بسیجیان زحمت کش تبریک گفت و افزود : جایگاه غدیر جایگاه بلند مرتبه ای است به نحوی که خداوند متعال در قرآن به پیامبر می فرمایند که اگر کار معرفی حضرت علی به عنوان امام و جانشین رسول خدا انجام نشود رسالت تو انجام نشده است و در واقع 23 سال زحمات پیامبر برای اسلام بستگی به ابلاغ پیام غدیر و ولایت امیرالمومنین علیه السلام دارد از این رو این روز ، روزی بسیار مهم و تاثیر گذار در دین اسلام به شمار. می آید. / افشون در ادامه ضمن اشاره به لزوم همبستگی و اتحاد بیشتر در شرایط کنونی گفت : افتخار می کنیم که از مکتب شیعه پیروی می کنیم وبه امید روزی هستیم که بعد از سقوط وهابیت بقیع را بازسازی کنیم.

 وی افزود : در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما کار زیاد است لذا در ابتدای کار بعد از تعطیلات با یک تغییر پای به کار گذاشتیم و از یک نیروی جوان ، خوش فکر و با انرژی برای ریاست آموزشکده استفاده کردیم که امیدوارم این تغییر سبب حرکت بیش از پیش مجموعه در مسیر اصلی خود شود.

 معاون سما اهواز در ادامه ضمن آرزوی اینکه ایام استراحت کارکنان در مرداد ماه سبب افزایش انرژی و روحیه آنها شده باشد افزود : با توجه به اینکه در شهریور ماه با حجم بالای کاری در دانشگاه روبرو هستیم که هم شامل ثبت نام ورودی های جدید و هم انتخاب واحد دانشجویان می باشد، همه باید سعی کنیم تا با برخورد حسنه با دانشجویان روبرو شویم . امسال نیز دبستان دخترانه سما در دوره اول تاسیس شده که همه باید برای رونق و پیشرفت آن تلاش مضاعفی کنیم و در این راه همکاران گرامی مبلغان اصلی به شمار می آیند و با توجه به ظرفیت بالای موجود ، سما خوزستان امسال از لحاظ توسعه مدارس مقام دوم کشوری را به دست آورد که این مساله علاوه بر اینکه از اهمیت بالایی برخوردار است بار مسئولیت مار را بیش از پیش می کند.

در ادامه نیز اسمعیل مرادی فرمانده بسیج کارمندی سما اهواز بمناسبت فرا رسیدن روز بسیج کارمندی ضمن تبریک این روز و قدردانی از تلاش همکاران بسیجی به ارائه آماری از اقدامات بسیج کارمندی از زمان تاسیس تا کنون از جمله برگزاری اردو راهیان نور ، چندین دوره مسابقات ورزشی ، مسابقات کتابخوانی ، مسابقات پیامکی ، مراسم دعای زیارت عاشورا و حلقه های صاحین پرداخت و از دکتر افشون که همکاری و حمایت های همه جانبه ای بعنوان یک نیروی ولایی و بسیجی با حوزه بسیج کارمندی داشته اند تشکر کرد و ماحصل آن را نمونه شدن حوزه های مختلف بسیج کارمندی سما اهواز در بین حوزه های بسیج کارمندی شهید رجایی استان خوزستان دانست.

در پایان مراسم نیز به مناسبت این ایام از تعدادی از کارکنان خواهر و برادر نمونه بسیجی با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.


( ۱ )

نظر شما :