به همت بسیج کارمندی سما اهواز صورت گرفت :

دیدار کارکنان و دانشجویان سما اهواز با جانبازان

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۲۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۳۵
همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز، کارکنان حوزه بسیج کارمندی و دانشجویان سما اهواز به منظور بزرگداشت ایثارگران عرصه دفاع مقدس با حضور در آسایشگاه جانبازان با ایثارگران سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند.
دیدار کارکنان و دانشجویان سما اهواز با جانبازان

مدیر فرهنگی سما اهواز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین(ع)،حضرت ابوالفظل(ع) و امام سجاد(ع) از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از وطن از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.

حجت الاسلام کیومرث گلستانی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد.

کیان پور مدیر آسایشگاه نیز با قدردانی از حضور سماییان این امر را به فال نیک گرفت و این بازدیدها را سبب افزایش روحیه عزیزان جانباز و کارکنان زحمتکش دانست.

در این دیدار که با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج کارمندی سما اهواز صورت گرفت، از همه جانبازان و پرسنل خدوم آسایشگاه با اهدای گل و هدیه قدردانی شد، دانشجویان با گوش فرادادن به صحبت های جانبازان عزیز و کارکنان آسایشگاه از کارگاه تولیدات دستی جانبازان نیز دیدن کردند.

 

 


نظر شما :