برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونان سما استان خوزستان به میزبانی واحد بهبهان

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۸ کد : ۱۲۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۴۲
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان گفت: امروز برندسازی و تبلیغات امر ضروری و لازم برای سازمان است و ما نباید به این موضوع به عنوان هزینه نگاه کنیم چرا که این کار در واقع نوعی سرمایه گذاری است و همانطور که شاهد بودیم با اقداماتی که در سال گذشته صورت گرفت امسال رشد مدارس و آمار دانش‌آموزی خوبی داشتیم.
برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونان سما استان خوزستان به میزبانی واحد بهبهان

مهرداد افشون در چهارمین جلسه شورای معاونان سما استان خوزستان به میزبانی واحد بهبهان برگزار شد با توجه به نزدیک بودن دهه فاطمیه و عرض تسلیت این ایام با نقل حدیثی از امام سجاد (ع) به اهمیت اخلاق مداری در جامعه و محیط کار پرداخت.

وی با تبریک به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه مبارکه فجر و لزوم گرامیداشت این ایام افزود: «در این برهه دشمنان در صدد کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند به همین خاطر ما باید تمام تلاش خود را باری برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر به کار بگیریم تا نسل های سوم و چهارم انقلاب که آن روزها را ندیده اند با اهمیت و ارزش دلاور مردان آن روزها بیشتر آشنا شوند .»

افشون خواستار اجرای برنامه‌های پر محتوا در این ایام از جمله تشکیل کمیته دهه فجر، برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، میزگردهایی با موضوع انقلاب اسلامی، جشنواره های فرهنگی، هنری ،ادبی، ورزشی، تشکیل گروه های سرود دانش آموزی و دانشجویی، غبارروی و عطرافشانی گلزار شهدا و شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان به اهمیت و لزوم مقوله برندسازی و تبلیغات در عصر کنونی پرداخت.

افشون با تبریک انتصاب دکتر منظری توکلی به سمت معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما و حجت‌الاسلام فرج الله براتی به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز و آرزوی توفیق برای آنها و تشکر از زحمات دکتر زرهانی و دکترلک به رویکردهای جدید سازمان مرکزی، سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان پرداخت.

وی خواستار اجرای برنامه‌هایی این از جمله: تقویت مبانی دینی و اخلاقی توجه ویژه به مقوله فرهنگ و فرهنگ‌سازی انقلابی در دانشگاه‌ها، انجام امور با روحیه جهادی و بسیجی احترام و تکریم ارباب رجوع، استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و توجه به ویژه به آنها گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، تقویت کمی و کیفی مدارس، استفاده از ظرفیت‌های علمی در مدارس، برنامه ریزی دقیق برای انجام فعالیت های مهارت محور و منجر به اشتغال پرداخت.

در ادامه نیز موارد دستور کار جلسه از سوی مدیران استانی مطرح و پس از اظهار نظر معاونان سما واحدهای استان و اعلام پیشنهادها و نظرات حاضران، درباره موارد مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه معاونان سما واحدهای اهواز، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان، امیدیه، سوسنگرد، بهبهان و ماهشهر و مدیران اداری، مالی، پژوهش، حراست و دبیرخانه شورا حضور داشتند.


نظر شما :