آغاز ثبت نام کاردانی پیوسته نیمسال دوم ۹۷-۹۶

۰۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۲۴۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۶۷
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از اکنون با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته / محل مورد نظر خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در سامانه این مرکز ثبت‌نام می‌کنند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود و جهت تکمیل ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری به آموزشکده سما اهواز به نشانی اهواز- اتوبان گلستان- کوی مجاهد- خیابان فضیلت3 مراجعه کنند. زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال دوم ۹۷-۹۶ است.

داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام در مورد رشته یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را داشته باشند، چرا که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در رشته یا محل جدید اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

1- 6 قطعه عکس 4*3 (مشمولین 12قطعه)

2- اصل شناسنامه و 3 نسخه کپی از تمام صفحات آن

3- اصل کارت ملی و 3 نسخه کپی پشت و رو

4- اصل دیپلم یا گواهی موقت و 3 نسخه کپی از آن

5- ریز نمرات تایید شده و 2 نسخه کپی از آن

6- اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت و 2 نسخه کپی از آن (ویژه برادران)

7- رسید ثبت نام اینترنتی از سایت مرکز آزمون

8- یک عدد پوشه قرمز رنگ

9- داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب با رمز دوم جهت پرداخت شهریه ثابت

حوزه معاونت آموزشی آموزشکده سما اهواز


( ۶ )