حضور دانشگاهیان در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۲۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۴۹
هیات رئیسه، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان سما اهواز با همراهی جامعه دانشگاه آزاداسلامی خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز هم‌زمان با سایر استان‌ها و شهرستان ها ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروزشنبه بصورت با شکوه برگزار شد که مجموعه دانشگاه آزاداسلامی و سما استان خوزستان نیز دوش به دوش سایر اقشار در این روز حضور داشتند.

سماییان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، سالروز بازداشت و تبعید حضرت امام خمینی(ره)،روز دانش آموز و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، همراه و همگام با تمامی اقشار ملت مسلمان و همیشه در صحنه استان خوزستان در این مراسم شرکت کردند. در این راهپیمایی مردم با فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و محکوم کردن اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور را به نمایش گذاشتند.

اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان،دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و سما استان خوزستان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه هایی از وحدت و یکپارچگی امت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشتتند.

طبق اعلام دست اندرکاران این مراسم، راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در هزار شهر و بخش کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

روابط عمومی سما اهواز


نظر شما :